• 1399/05/09 - 17:37
  • 168
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری ازمون مدارس تیزهوشان با رعایت پروتکل های بهداشتی

پیرو ابلاغ دستورالعمل مراقبت بیماری کورونا در حوزه‌های امتحانات نهایی و آزمون‌های تراکمی دانش‌آموزان(آزمون ورودی مدارس نمونه‌دولتی، تیزهوشان و المپیادها) مدیران مراکز خدمات جامع سلامت آموزشهای لازم در خصوص نظارت و تکمیل چک لیست را دیده و پس از صدور ابلاغ جهت ایشان یا مراقبین آموزش دیده،.............

 

 پیرو ابلاغ دستورالعمل مراقبت بیماری کورونا در حوزه‌های امتحانات نهایی و آزمون‌های تراکمی دانش‌آموزان(آزمون ورودی مدارس نمونه‌دولتی، تیزهوشان و المپیادها) مدیران مراکز خدمات جامع سلامت آموزشهای لازم در خصوص نظارت و تکمیل چک لیست را دیده و پس از صدور ابلاغ جهت ایشان یا مراقبین آموزش دیده، در دو گروه و دو روز متوالی در ۱۴ حوزه برگزاری آزمون استعدادهای درخشان حاضر شدند و بر رعایت پروتکل‌ها بهداشتی نظارت کردند.مطابق این دستورالعمل لازم است کلیه مراقبین و عوامل اجرایی حاضر در حوزه و دانش‌آموزان، یک روز قبل از آزمون در سامانه سلامت خوداظهاری نموده  و نتیجه آن را به مسئول حوزه اعلام نمایند. نکته قابل توجه در حوزه‌های امتحانی، عدم حضور  تعداد زیادی از دانش‌آموزان داوطلب شرکت در آزمون بود. که این میتواند یا به دلیل نگرانی خانواده‌ها و یا عدم اطلاع‌رسانی مناسب برای اعلام تاریخ جدید آزمون(پس از لغو تاریخ ۲۷ تیرماه) باشد. که قابل پیگیری‌ست.

همچنین کلیه دانش‌آموزان قبل از ورود به سالن برگزاری آزمون دستهای خود را ضدعفونی نموده و با فاصله‌گذاری مناسب در جایگاه خود قرار میگیرند.

 

 

  • گروه خبری : اخبار معاونت بهداشت
  • کد خبر : 36787