• 1401/11/01 - 16:09
  • 94
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بررسی مشکلات اداری و مالی شبکه بهداشت و درمان شهرستان جعفرآباد

با حضور معاون اجرایی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم انجام شد؛
 
 
 
جلسه ی ارزیابی و بررسی مشکلات اداری و مالی شبکه بهداشت و درمان شهرستان جعفرآباد برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان جعفرآباد، صبح امروز جلسه ارزیابی و بررسی مشکلات حوزه های اداری و مالی شبکه بهداشت و درمان این شهرستان با حضور معاون اجرایی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم و جمعی از مسئولین این شبکه برگزار شد.
 
مهندس محمد عزیزی فر معاون اجرایی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های شبکه بهداشت و درمان شهرستان جعفرآبادگفت: فراهم ساختن امکانات، تجهیزات و مرتفع ساختن کمبود نیروی انسانی در این شبکه از مواردی است که به غیر از معاونت بهداشتی نیازمند توجه و پیگیری مسئولان دانشگاه است.
 
وی با اشاره به مشکلاتی نظیر کمبود نیروی انسانی و همچنین اختصاص بودجه مشخص برای هزینه های جاری این شبکه ادامه داد: از ابتدا نگاه دانشگاه علوم پزشکی قم نسبت به راه اندازی این شبکه مثبت بوده و معاونت بهداشت نیز تمام تلاش خود را در جهت راه اندازی و تجهیز این شبکه به کار گرفته است.
 
معاون اجرایی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم خاطر نشان کرد: این معاونت، آماده همکاری و تعامل بیشتر با این شبکه در جهت ارتقاء کیفیت خدمات دهی به مردم شهرستان جعفرآباد بوده و از هیچ کمکی در این مسیر کوتاهی نخواهد کرد.
 
در ادامه ی جلسه، کارشناسان ستادی شبکه بهداشت و درمان شهرستان جعفرآباد به بیان مشکلات پرداختند و پیشنهادات خود برای رفع مسائل را ارائه کردند.
  • گروه خبری : اخبار اختصاصی
  • کد خبر : 56045

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید