• 1399/10/02 - 15:01
  • 193
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بررسی مشکلات اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در جلسه ستاد قرارگاه شهرستان قم؛

مشکلات اجرایی طرح مدیریت و کنترل اپیدمی کووید ۱۹ به شیوه خانواده و محله محور با حضور فرمانده قرارگاه شهرستان صبح روز گذشته یکم دی ماه مورد بررسی قرار گرفت

بررسی مشکلات اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در جلسه ستاد قرارگاه شهرستان قم؛

 

 مشکلات اجرایی طرح  مدیریت و کنترل اپیدمی کووید ۱۹ به شیوه خانواده و محله محور با حضور فرمانده قرارگاه شهرستان صبح روز گذشته یکم دی ماه مورد بررسی قرار گرفت. در این جلسه  مشکلات مربوط به محل قرنطینه غیرخانگی مطرح شد و مکان پیشنهادی واقع در مجموعه بیمارستان نکویی فرقانی تعیین گردید که مقرر شد در  ساعت ۳ بعد از ظهر روز جاری مورد بازدید قرار گیرد و در خصوص انتخاب آن به عنوان مکان قرنطینه تصمیم گیری شود. موضوع ضمانت اجرایی ایزوله و قرنطینه سازی بیماران و افراد مشمول مطرح شد تا رایزنی برای اتخاذ راهکارهای موثر انجام شود.

در این جلسه همچنین بحث پشتوانه و تامین مالی طرح مورد بررسی قرار گرفت  که مقرر گردید با تجمیع فعالیت و گزارشات انجام کار و ارسال به وزارت کشور به عنوان فرماندهی برنامه، نسبت به جذب اعتبار اقدام گردد.

در ادامه جلسه در خصوص جلوگیری از اعمال سلایق مختلف شخصی در عملیات اجرای تیم های داوطلب مراقبتی تذکر و توصیه های لازم ارائه گردید. 

همچنین مقرر شد با بهره گیری از ظرفیت وسیله نقلیه ادارات مختلف جهت اجرای طرح، مرحله اجرایی شدن تیم های رهگیری و مراقبتی آغاز گردد.

در انتهای جلسه مقرر گردید داشبورد اطلاعاتی و کلی از روند فعالیت ها در محل قرارگاه تشکیل و مورد ارزیابی و پایش قرار گیرد و ضمن برگزاری جلسات هفتگی قرارگاه جلسه‌ ماهیانه ای با حضور سر زون ها و مسئولان نواحی بسیج و... تشکیل شود و مشکلات و موانع و چالش های پیش روی کار استخراج و نسبت به حل مشکلات اقدامات لازم صورت پذیرد.

 

  • گروه خبری : اخبار معاونت بهداشت
  • کد خبر : 38112