• 1401/03/16 - 13:07
  • 165
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

کارکنان مرکز بهداشت در پویش دوز سوم و چهارم واکسن کرونا

پویش واکسیناسیون دز سوم و چهارم کووید 19 ویژه کارکنان حوزه بهداشت با حضور معاون بهداشتی، مسئولین و جمع کثیری از کارکنان ستاد مرکز بهداشت استان و شهرستان قم برگزار شد.

 

پویش واکسیناسیون دز سوم و چهارم کووید ۱۹ ویژه کارکنان حوزه بهداشت با حضور معاون بهداشتی، مسئولین و جمع کثیری از کارکنان ستاد مرکز بهداشت استان و شهرستان قم برگزار شد. در این پویش افرادی که زمان تزریق دز سوم و چهارم واکسن آنها فرارسیده بود نسبت به تزریق واکسن اقدام نموده و خود را در مقابل ابتلاء احتمالی بیماری ایمن نمودند.  

دکترمحبی  ضمن تاکید بر لزوم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و استفاده از ماسک، توصیه کردند افراد با گروه سنی بالای ۱۸ سال که ۶ ماه از تزریق دوز سوم واکسن کرونای آنها گذشته است در اسرع وقت نسبت به تزریق دز چهارم اقدام نمایند.

همشهریان گرامی می‌توانند علاوه بر مراکز و پایگاههای بهداشتی سطح (ساعات اداری)، از روز شنبه ۱۸ تیر ماه برای تزریق واکسن کرونا به مرکز موسی بن جعفر واقع در خیابان کارگر روبروی چشم پزشکی جوادالائمه مراجعه نمایند، این مرکز همه روزه از ساعت ۸ صبح لغایت ۸ شب آماده خدمت رسانی به همشهریان محترم می‌باشد.

  • گروه خبری : اخبار اختصاصی
  • کد خبر : 52112
کلمات کلیدی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید