• 1400/06/21 - 17:58
  • 150
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
مدیر گروه سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی قم:

چهار هزار و 912 بازرسی از اصناف و اماکن قم صورت گرفت

نرگس جعفری گفت: در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی و الزام فاصله گذاری اجتماعی، طی هفته گذشته ۴ هزار و ۹۱۲ بازرسی از اصناف و اماکن این استان صورت گرفت.

 به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم، نرگس جعفری مدیر گروه سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی قم ظهر امروز در گفت و گویی با اشاره به ۱۶۵۳ اخطار بهداشتی به اصناف و امکان متخلف طی هفته گذشته افزود: در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، نظارت‌های مذکور با شدت ادامه داشته و تا ظهر روز جاری منجر به تعطیلی و پلمب ۴۴ واحد از موارد یاد شده‌ گردیده است.
 
وی ادامه داد: مراکز متخلف که پلمب شده اندشامل، قلیان سرا، قهوه خانه، فست فود، آبمیوه و بستنی فروشی، هتل، مسافرخانه و تهیه غذا هستند.
 
مدیر گروه سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی از فعالیت ۳۹ بازرس بهداشتی در دو شیفت صبح و عصر خبر داد و عنوان کرد: در پی اعلام موارد شاغلین کرونا مثبت در ادارات، با همکاری استانداری قم از ۱۵ اداره و سازمان در یک هفته گذشته بازرسی و همچنین ۱۳۰ مورد تست کرونا از اطرافیان و کسانی که با این بیماران در تماس بودند گرفته شده است.
 
وی با بیان اینکه مهم‌ترین موضوع در مقابله با گسترش شیوع ویروس، رعایت پروتکل‌های بهداشتی است، تصریح کرد: شهروندان استان قم در صورت مشاهده تخلفات بهداشتی و رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی در اماکن عمومی، می‌توانند این تخلفات را به سامانه ۱۹۰ گزارش دهند.
 
انتهای پیام/
 
  • گروه خبری : اخبار اختصاصی
  • کد خبر : 47135

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید