• 1400/12/26 - 13:01
  • 219
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رئیس مرکز بهداشت شهرستان قم؛

نظارت ویژه بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در نیمه شعبان توسط خادمین سلامت

دکتر بهاره زارع از استقرار کارشناسان مرکز بهداشت به عنوان خادمیاران سلامت در حرم مطهر بانوی کرامت در کنار خادمین حرم مطهر برای راهنمایی زائرین نسبت به رعایت دستورالعمل های بهداشتی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم، دکتر بهاره زارع رئیس مرکز بهداشت شهرستان قم در گفت و گویی از افزایش نظارت بر رعایت و انجام دستورالعمل های بهداشتی در حرم مطهر بانوی کرامت به منظور کنترل شیوع بیماری کرونا در ایام خجسته نیمه شعبان خبر داد.
 
وی با اشاره به استقرار کارشناسان مرکز بهداشت به عنوان خادمیاران سلامت در کنار خادمین حرم مطهر برای راهنمایی زائرین نسبت به رعایت دستورالعمل های بهداشتی گفت: طرح آمران سلامت با حضور کارشناسان بهداشتی مرکز بهداشت و اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر استان قم در حرم مطهر بانوی کرامت در ایام نیمه شعبان و تعطیلات نوروز انجام می گردد.
 
زارع افزود: کارشناسان بهداشت در کنار خادمین سلامت، راهنمایی لازم را به زائرین محترم برای رعایت دستورالعمل های بهداشتی به ویژه زدن ماسک و رعایت فاصله اجتماعی می نمایند.
 
رئیس مرکز بهداشت شهرستان قم اضافه کرد: در این ایام در اماکن مختلف حرم با توجه به حضور زائران در خصوص گندزدایی مکانها و نظافت با حساسیت بیشتری انجام می‌شود و بر اساس شیوه‌نامه‌های بهداشتی، نظارت مستمر انجام و خادمان حرم مطهر توصیه‌های بهداشتی لازم را به زائران یادآور می‌شوند.
 
انتهای پیام/
  • گروه خبری : اخبار اختصاصی
  • کد خبر : 50320

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید