• 1400/07/29 - 16:40
  • 176
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
همزمان با میلاد پیامبر اعظم(ص)؛

مرکز خدمات جامع سلامت شهر جعفریه شبانه روزی می شود

معاون اجرایی مرکز بهداشت استان قم گفت: برنامه توسعه و شبانه روزی شدن مرکز خدمات جامع سلامت شهر جعفریه از روز شنبه یکم آبان اجرایی می شود.

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم، محمد عزیزی فر معاون اجرایی مرکز بهداشت استان قم ظهر امروز در گفت و گویی اظهار کرد: در راستای خدمات رسانی به ساکنین شهرستان جعفرآباد و با تدابیر مسئولان استانی، تفاهم نامه شبانه روزی شدن ارائه خدمات مرکز خدمات جامع سلامت شهر جعفریه، امروز بین استانداری و دانشگاه علوم پزشکی قم به امضا رسید و این مرکز از روز شنبه یکم آبان ماه همزمان با میلاد پیامبر اعظم(س) بصورت شبانه روزی ارائه خدمت می نماید.
 
وی ادامه داد: در جلسه ای که با مسئولان این شهرستان برگزار شد، علاوه بر تحقق این موضوع، توسعه زیرساختی و تجهیزاتی این مرکز توسط خیرین سلامت دنبال خواهد شد.
 
عزیزی فر با بیان اینکه فعالیت مرکز خدمات جامع سلامت شهر جعفریه در سه شیفت کاری صبح، عصر و شب در حوزه های درمانی نظیر تزریقات، پانسمان و داروخانه در خدمت عموم مردم قرار خواهد گرفت، خاطر نشان کرد: حضور پزشک و بهیار در این مرکز بصورت تمام وقت خواهد بود.
 
در اردیبهشت ماه سالجاری با اعلام استاندار قم، طبق مصوبه هیئت دولت، شهرستان کهک با دو بخش مرکزی و بخش فردو با مرکزیت شهر کهک و شهرستان جعفرآباد با دو بخش مرکزی و قاهان با مرکزیت شهر جعفریه به استان قم افزوده شد.
 
انتهای پیام/
  • گروه خبری : اخبار اختصاصی
  • کد خبر : 47852

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید