• 1402/06/07 - 13:47
  • 62
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

مرکز خدمات جامع سلامت رضوی قم افتتاح شد

 

 

همزمان با هفته دولت، مرکز خدمات جامع سلامت رضوی قم با حضور دکتر مصری رئیس دانشگاه علوم پزشکی و معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم افتتاح شد.

 

مرکز خدمات جامع سلامت رضوی با حضور سید مهدی قریشی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم، دکتر مهدی مصری رئیس و دکتر اصغری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم افتتاح شد.

در مراسم افتتاح این مرکز معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم در سخنانی بر لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی بر اساس آنچه رویدادهای واقعی و آنچه اتفاق افتاد تأکید کرد و گفت: طبق فرموده مقام معظم رهبری نباید اجازه دهیم دشمنان انقلاب از بیان دستاوردهای ما سوءاستفاده کنند و چهره‌ای خلاف واقع از دستاوردها در دنیا به نمایش بگذارند.

سید مهدی قریشی در ادامه به ارائه گزارشی از عملکرد حوزه بهداشت و درمان قبل و بعد انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: بعد از انقلاب اسلامی علیرغم وجود تمامی مشکلات و تحریم‌ها، خیلی از موانع را برطرف کرده‌ایم اما هنوز برای رسیدن به نقطه مطلوب خیلی فاصله‌ داریم.

همچنین رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در این مراسم گفت: پیش‌بینی کرده‌ایم پانزده مرکز جامع سلامت و ده پایگاه اورژانس شهری و جاده‌ای را تا هفته دولت سال آینده افتتاح کنیم و مقرر گردیده زیرساخت‌های لازم را در این زمینه ایجاد و انجام دهیم.

دکتر مهدی مصری افزود: همچنین تبدیل استان قم به قطب سرطان در کشور و اجرای طرح دندانپزشکی برای سه دهک پایین‌شهر باید در کنار طرح جامع سلامت خانواده اجرایی شود تا همه شهروندان از ارتقای سلامت بهره‌مند شوند.

در پایان این مراسم نیز سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم نیز در سخنانی در نظر گرفتن رضایتمندی مردم و کارکنان را دو مؤلفه مهم مدیریت صحیح و راهبردهای قوی برای افزایش رضایتمندی دانست و گفت: پیشگیری در حوزه بهداشت و محصولات فناور محور امر مهمی است که در نظر گرفتن آن سبب رضایتمندی مردم و کارکنان می‌شود.

دکتر اصغری اظهار کرد: یکی از پیشنهادات مهم در حوزه آمار و تئوری  این است که پزشکان و متخصصین را به حوزه تولید سوق دهیم چراکه انجام این مهم سبب افزایش رضایت  فردی و  همچنین عمومی می‌شود.

شایان‌ذکر است بهسازی مرکز خدمات جامع سلامت رضوی در زمینی به مساحت 360 مترمربع و زیربنای 450 مترمربع بنا و  زمین آن از سوی خیره مرحومه بانو میره ای  اهداء  شده است؛ همچنین این مرکز با اعتبارات استانی بهسازی و استانداردسازی شده است.

  • گروه خبری : اخبار اختصاصی
  • کد خبر : 58349

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید