• 1401/01/14 - 15:55
  • 257
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
دکتر زارع رئیس مرکز بهداشت شهرستان گفت:

فعالیت مراکز واکسیناسیون بعد از افطار در ایام ماه رمضان

با وجود تزریق بیش از یک میلیون و 835 هزار دوز واکسن تا به امروز، پوشش واکسیناسیون در استان قم حدود 76 درصد می باشد که نسبت به پوشش کشوری پایین می باشد.

 

دکتر بهاره زارع رئیس مرکز بهداشت شهرستان با اشاره به تزریق 17هزار و 25 دز تزریق واکسن کرونا در ایام نوروز، گفت: با وجود تزریق بیش از یک میلیون و 835 هزار دوز واکسن تا به امروز، پوشش واکسیناسیون در استان قم حدود 76 درصد می باشد که نسبت به پوشش کشوری پایین می باشد.

وی افزود: با توجه به قرار گرفتن در ماه مبارک رمضان و در جهت رفاه حال همشهریان گرامی، مراکز تجمیعی واکسیناسیون در ساعات بعد از افطار نیز فعال خواهند بود و مراکز شماره 1 در میدان روح الله و شماره 2 در بلوار کارگر علاوه بر فعالیت در ساعات 8 صبح تا 18، بعد از افطار از ساعت 21 لغایت 24 جهت تزریق واکسن در خدمت همشهریان گرامی بوده و پایگاه واکسیناسیون حرم مطهر نیز همه روزه از ساعت 8 صبح لغایت 22 آماده واکیناسیون می باشند.

دکتر زارع با تاکید بر اهمیت واکسیناسیون کودکان با توجه به بازگشایی مدارس گفت: مرکز واکسیناسون کودکان واقع در بوستان مهدی نیز با فضایی شاد و مناسب برای دانش آموزان، همه روزه از ساعت 14 لغایت 18 جهت واکسیناسیون دانش آموزان و خانواده های محترم فعال خواهد بود.

 

 

  • گروه خبری :
  • کد خبر : 50559

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید