• 1400/09/09 - 10:34
  • 159
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

رکاب‌زنی با شعار حمایت از مدافعان سلامت/ قدردان کادر بهداشت و درمان هستم

دوچرخه‌سوار و جهانگرد آستارایی با عنوان سفیر دوستی با حضور در معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم از زحمات کادر بهداشت و درمان قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم، کرامت عزیززاده دوچرخه سوار وجهانگرد آستارایی با شعار حمایت از مدافعان سلامت در راستای تحکیم حفظ سلامت و دوری از کرونا صبح امروز با حضور در معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم از حمات کادر بهداشت قدردانی کرد.

کرامت عزیززاده در گفت و گویی حمایت از کادر درمان به عنوان سفیران سلامت را هدف از این حرکت ورزشی فرهنگی اعلام کرده و افزود : دوچرخه سواری از آستارا شروع شد و با عبور از شهر‌های ایران به  استان قم رسیدم.

وی با اشاره به اینکه در طول این مسیر ۱۴۰۰ نهال به نیت مدافعان سلامت غرس خواهد شد بیان کرد :  تاکنون ۹۰۰ نهال غرس شده است و برای کاشت مابقی نهال ها به استان های دیگر ایران سفر خواهم کرد و در انتها نیز به آستارا باز خواهم گشت.

کرامت عزیززاده یک فعال اجتماعی است که با رکاب زدن با دوچرخه تاکنون به ۷۰ کشور جهان سفر کرده و در راستای ترویج و تبلیغ فرهنگ محیط زیستی در کشورهای سفر کرده با مسوولان محیط زیستی، لشکری، کشوری و فرهنگی دیدار و نهال کاشته است.

این جهانگرد آستارایی که به عشق کشور ایران ۱۸ سال است درخت می‌کارد، تاکنون با رکاب زدن در نقاط مختلف ایران و کشورهای سفر کرده بیش از ۴۰ هزار اصله درخت کاشته است.

انتهای پیام/

 

  • گروه خبری : اخبار اختصاصی
  • کد خبر : 48436

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید