• 1400/09/08 - 09:45
  • 160
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم؛

رعایت پروتکل های بهداشتی شرط پایداری وضعیت کرونایی قم

دکتر محمدرضا قدیر با اشاره به شکننده بودن وضعیت فعلی کرونایی استان قم گفت: این وضعیت به شرطی پایدار خواهد بود که بتوانیم دستورات بهداشتی را رعایت کنیم و در صورت عدم توجه به آن، دچار مشکلات عدیده می شویم.

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم ، دکتر محمدرضا قدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم صبح امروز در جلسه هیئت رئیسه این دانشگاه برگزار شد، با اشاره به تبدیل شدن وضعیت کرونایی قم به رنگ آبی گفت: این وضعیت به شرطی پایدار خواهد بود که بتوانیم دستورات بهداشتی را رعایت کنیم و در صورت عدم توجه به آن، دچار مشکلات عدیده می شویم.

وی تصریح کرد: رعایت دستورات بهداشتی، فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک و تزریق واکسن از جمله موارد مهمی است که نباید فراموش کنیم و باید همواره در راستای توجه و اهتمام به آن کوشا باشیم.

قدیر افزود: حدود 70 درصد مردم قم از واکسن استفاده کرده اند و 10 درصد نیز افراد واکسن هراس بوده و 20 درصد نیز هنوز تردید دارند که باید اقناع سازی لازم انجام شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم خاطر نشان کرد: در موج جدید کرونا که کشورهای اروپایی را گرفتار کرده است، قطعا افرادی که واکسن نزده اند، مورد هجمه بیشتر ویروس قرار دارند.

انتهای پیام/

  • گروه خبری : اخبار اختصاصی
  • کد خبر : 48414

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید