• 1401/10/15 - 12:28
  • 55
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

تجلیل از داوطلبان سلامت استان قم در حوزه های مختلف سلامت

با حضور مسئولین معاونت بهداشتی، دانشگاه علوم پزشکی، مدیریت خدمات حوزه، اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی در مرکز بهداشت شهرستان از داوطلبان سلامت در حوزه های مختلف تقدیر شد.

 
 
 به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی،  با حضور مسئولین معاونت بهداشتی، دانشگاه علوم پزشکی، مدیریت خدمات حوزه، اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی در مرکز بهداشت شهرستان از داوطلبان سلامت در حوزه های مختلف تقدیر شد. 
 
در این مراسم  که داوطلبان سلامت محله، داوطلبان سلامت ادارات، بسیج، رابطین متخصص، بهگران کارخانجات و نیز سفیران سلامت حوزه و دانش آموزی شرکت داشتند، دکتر محمدجواد باقریان، ضمن عرص خیرمقدم، فعالیت داوطلبان سلامت را در کنار کادر بهداشت در حوزه آموزش و پیشگیری بسیار مهم و کمک کننده ارزیابی نمودند.
 
 در ادامه، حجت الاسلام میراحمدی، مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه پردیسان نیز با اشاره به اهمیت بحث سلامت و بهداشت در آیات و روایات ،  نقش و جایگاه مشارکتهای داوطلبان سلامت در حفظ و ارتقاء سلامت و کمک به همنوعان خود در جامعه را بسیار ارزشمند و ماجور درگاه خداوندی دانستند. 
 
حجت الاسلام والمسلمین میراحمدی اظهار داشت: یکی از زمینه های شادی، گره گشایی است و کسانی که با عمل خود، رضایت و شادی مردم را فراهم می کنند؛ مطابق فرمایش امام صادق علیه‌السلام، خدا و رسولش را نیز شاد کرده اند.
 
در ادامه دکتر مجید محبی ، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی به نمایندگی از ریاست دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: نقشی که داوطلبان در حفظ سلامت جامعه دارند انقدر با ارزش است که نمی توان با معیارهای مادی آن را سنجید و خداوند این ویژگی را نصیب هرکسی نمی کند  
 
دکتر مجید محبی با اشاره به مقدم بودن امر پیشگیری بر درمان گفت در مبانی دینی نیز بر این مساله تاکید شده است و شما داوطلبان سلامت با مشارکت خود در انتقال آموزشها به افراد جامعه و ترویج پیشگیری از بیماریها در حقیقت موجب نجات جان انسانها می شوید و این  الگویی است در سطح منطقه مدیترانه شرقی و حتی دنیا که با کمک خود مردم و توانمند سازی آنها در خودمراقبتی موجب ارتقائ بهداشت و سلامتی جامعه می شوید.
 
دکتر مجید محبی از داوطلبان خواست قدر خود را بدانند و این کار ارزشمندی را که انجام میدهند  به دیگران نیز توصیه کنند تا همه در کنار هم بتوانیم سطح سلامت خود و جامعه را ارتقائ داده  و شاخص های سلامتی کشور را بالا ببریم. 
 
در این همایش از ۸۴ نفر از داوطلبان سلامت در سطوح مختلف از جمله: داوطلبان سلامت محله، حوزه علمیه، بسیج، ادارات، بهگران، دانش اموزان و رابطین متخصص تجلیل بعمل آمد.
 
  • گروه خبری : اخبار اختصاصی
  • کد خبر : 55844
کلمات کلیدی

تصاویر

فیلم ها

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید