• 1400/12/01 - 09:30
  • 109
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم؛

تأمین سلامت مردم با کمک همگانی امکان پذیر است

دکتر سیامک محبی گفت: نظام سلامت به تنهایی قادر به تأمین سلامت و کنترل اپیدمی کرونا نیست و به کمک و حمایت سازمان ها، ادارات و مردم نیاز دارد.

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم و جمعی از مسئولان این معاونت ظهر روز گذشته با احمد حاجی زاده معاون سیاسی، امنینی و اجتماعی استاندار قم دیدار کردند.

سیامک محبی در این دیدار با بیان اینکه در هیچ کجای دنیا سیستم سلامت به تنهایی قادر به تأمین سلامت در سطح جامعه نیست، اظهار کرد: مدیران و مسئولین و البته مردم استان قم در طول مدت شیوع کرونا همکاری خوبی با مجموعه بهداشت و درمان داشته اند.

وی با اشاره به اینکه رعایت شیوه نامه های بهداشتی در سطح جامعه نیازمند عزم همگانی است، گفت: هرگونه عادی انگاری و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی کارکنان دستگاههای اجرایی و مردم استان مورد قبول نیست و مسئولین باید در این زمینه در کنار بهداشت و درمان باشند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم با تأکید بر تداوم اجرای طرح شهید سلیمانی بیان داشت: باید تدابیری اتخاذ شود که برای اجرای این طرح با کمک سازمان های دیگر در استان منابع انسانی و مالی این طرح تأمین شود.

در ادامه این جلسه احمد حاجی زاده معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قم نیز با قدردانی از زحمات کادر بهداشت و درمان در اپیدمی کرونا گفت: استراتژی ما در استان  قوی شدن در همه ابعاد است و ما نیز در همین مسیر حرکت می‌کنیم. تحولات و تهدید‌ها برای ما مهم است و تمامی سازمان ها و ادارات در سطح قم رصد می شوند تا تهدید‌ها و اولویت‌ها را شناسایی کنیم.

حاجی زاده با بیان اینکه بهداشت و درمان خط مقدم مقابله با ویروس کرونا در کشور است، افزود: در راستای مقابله با ویروس کرونا استانداری قم با تمام ظرفیت در کنار دانشگاه علوم پزشکی قرار دارد.

انتهای پیام/

 

  • گروه خبری : اخبار اختصاصی
  • کد خبر : 49918

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید