• 1400/08/05 - 11:17
  • 148
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به مناسبت هفته ملی سلامت زنان؛

بانوان فعال در امر پیشگیری و مقابله با کرونا حوزه بهداشت تقدیر شدند

در حاشیه ستاد استانی مقابله با کرونا از بانوان جهادگر فعال در امر پیشگیری و مقابله با کرونا و همچنین واکسیناسیون توسط استاندار قم تجلیل بعمل آمد.

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم، در حاشیه ستاد استانی مقابله با کرونا که صبح چهارشنبه با حضور استاندار و جمعی از مسئولان استانی قم  درسالن کرامت ساختمان استانداری برگزار شد، از فعالیت های انجام شده تعدادی از بانوان فعال حوزه ی بهداشت تجلیل شد.

دکتر سیامک محبی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم در این آیین گفت: توانمندی و حسن مسوولیت‌پذیری زنان برای جامعه به اثبات رسیده است اما شیوع کرونا وظایف آن‌ها را در مدیریت مهار کرونا و حفظ بهداشت جامعه بیشتر کرد.

وی یادآور شد: بخش اعظمی از توفیق‌های حاصل شده استان قم درایام کرونا مرهون تلاش‌های بی‌وقفه، وظیفه شناسی و دغدغه‌مندی زنان کادر بهداشت و درمان است که همت خود را برای پیشگیری، مقابله، واکسیناسیون و درمان به کار بسته‌اند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم خاطر نشان کرد: شیوع کرونا موجب نمایان و برجسته‌تر شدن اقدام‌های بهداشتی درمانی شد تا جامعه به ارزش کار این مدافعان سلامت پی برد.

در پایان این مراسم از خدمات خانم ها رقیه وجدانی، زهرا حسینی، لیلا باباخان، نرگس جعفری، معصومه فرشید مقدم، مژگان اکبرزاده، مهشید شادی پور، طاهره میرزایی، زهره کریمی و دکتر بهاره زارع با اهدا لوح تقدیر تجلیل شد.

انتهای پیام/

  • گروه خبری : اخبار اختصاصی
  • کد خبر : 47919

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید