• 1400/08/07 - 21:55
  • 212
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
در راستای تسریع روند واکسیناسیون انجام می شود؛

افزایش مراکز واکسیناسیون با استفاده از ظرفیت مراکز خدمات جامع سلامت استان

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به اهمیت واکسیناسیون در جامعه گفت: از فردا علاوه بر ۱۸ مرکز تجمیعی، تمامی ۴۲ مرکز خدمات جامع سلامت استان، واکسیناسیون گروه‌های سنی (بالای ۱۲ سال) را دنبال می کنند.

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم، دکتر سیامک محبی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی  با تأکید بر اهمیت واکسیناسیون همگانی به منظور حفظ سلامت جامعه، گفت: واکسیناسیون تا حد قابل قبولی منجر به مصونیت افراد در برابر کرونا می شود، لذا از خانواده ها تقاضا داریم  در جهت حفظ سلامتی خود و عزیزانشان برای واکسیناسیون و تکمیل آن عجله کنند.
 
وی با اشاره به استقبال کم گروه سنی ۱۲ الی ۱۸ سال از تزریق واکسن در استان قم، اظهار کرد: از شنبه ۸ آذرماه علاوه بر ۱۸ مرکز تجمیعی، ۴۲ مرکز خدمات جامع سلامت استان، واکسیناسیون تمامی گروه های هدف(افراد بالای ۱۲ سال) را برای تزریق هر دو دوز واکسن دنبال می کنند.
 
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان اینکه تزریق واکسن مسئولیتی اجتماعی است، افزود: ما نیاز به اقناع سازی مردم برای اقدام به تزریق واکسن داریم، از این رو تقاضا داریم تمامی ادارات و سازمانها بیش از پیش پای کار آمده، تا با واکسیناسیون عمومی از شروع پیک جدید کرونا جلوگیری کنیم‌.
 
انتهای پیام/
  • گروه خبری : اخبار اختصاصی
  • کد خبر : 47947

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید