• 1399/08/20 - 09:39
  • 157
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

اطلاعیه اعلام محدودیتهای کرونایی از 20 ابان به مدت یک ماه

طبق مصوبه ستاد ملی کرونا، در جهت پیشگیری و کنترل بیماری، محدودیتهای کرونایی همزمان با سراسر کشور از 20 آبان ماه به مدت یک ماه در استان قم اجرا خواهد شد.

 

قابل توجه همشهریان گرامی :

طبق مصوبه ستاد ملی کرونا، در جهت پیشگیری و کنترل بیماری، محدودیتهای کرونایی همزمان با سراسر کشور از 20 آبان ماه به مدت یک ماه در استان قم اجرا خواهد شد. 

بر همین اساس مشاغل ذیل فقط تا ساعت 18 مجاز به فعالیت می باشند و با متخلفین برخورد قانونی شده و صنف مربوطه به مدت یک ماه پلمب خواهد شد:

کلیه پاساژها و مراکز خرید و فروش، غیر از مواد غذایی، آرایشگاههای مردانه، فروشگاههای لوازم آرایشی بهداشتی، بازار فروش خودرو ، مراکز شماره گذاری و مشاورین املاک، مساجد، اماکن متبرکه و زیارتگاهها، فرش و موکت، اسباب بازی فروشی و لوازم خانگی، شرکتها و موسسات، خدمات چاپ و فعالیتهای وابسته، آتلیه و عکاسی، آبمیوه فروشی ، رستورانها  و مراکز طبخ غذا با پذیرش مشتری، پرده فروشی ، مبلمان، کیف و کفش، لوازم التحریر و خرازی، قنادی و خشکبار، سوهان پزی و سوهان فروشی، کادویی، تزیینات داخلی، خیاطی و فروش پوشاک و پارچه 

قابل ذکر است ممنوعیت و محدودیتهای مشاغل دسته های ۳ و ۴ همچنان به قوت خود باقیست:

کلیه آموزشگاه ها، دانشگاه ها، مدارس، زبانسراها و حوزه های علمیه تعطیل و برگزاری هرگونه آزمون می بایست همچون گذشته بصورت غیرحضوری انجام شود.

کتابخانه ها، مهدکودک ها، آرایشگاه های زنانه، سالن های زیبایی، استخرهای سرپوشیده، سینما، تئاتر و مراکز مشابه، تالارهای پذیرایی، کافه، قهوه خانه، چایخانه، مراکز عرضه دخانیات، شهربازی، مراکز تفریحی و سالن ها و باشگاه های ورزشی پر برخورد تعطیل بوده و برگزاری هرگونه مراسم های اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و همایش ها ممنوع می باشد. 

شهر قم هم اکنون در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد. رعایت فاصله گذاری هوشمند اجتماعی، شستشوی مکرر دستها، عدم برگزاری مراسم و عدم حضور در تجمعات از اولین اصول پیشگیری و کنترل این بیماری است. 

پیشگیری و کنترل بیماری کرونا فقط با مشارکت و همکاری تک تک شما همشهریان گرامی محقق خواهد شد. بیایید با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و رعایت محدودیتهای کرونایی با هم در قطع زنجیره انتقال ویروس منحوس کرونا و پایان دادن به این بیماری سهیم باشیم.

 

 

  • گروه خبری : اخبار معاونت بهداشت
  • کد خبر : 37626