• 1401/10/01 - 14:06
  • 33
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در شبکه بهداشت و درمان شهرستان جعفرآباد؛

آئین سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار شد

مراسم با حضور حجت الاسلام فاطمی بصیر امام جمعه شهرستان جعفرآباد و جمعی از پرسنل اداری ودرمانی شبکه بهداشت ودرمان این شهرستان برگزار شد؛ حاضران در سوگ شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) به عزاداری و سینه‌زنی پرداختند.

 
 
 
 
مراسم سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در شبکه بهداشت و درمان شهرستان جعفرآباد با حضور حجت الاسلام فاطمی بصیر امام جمعه این شهرستان برگزار شد. 
 
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان جعفرآباد، در این مراسمی که صبح امروز با حضور حجت الاسلام فاطمی بصیر امام جمعه شهرستان جعفرآباد و جمعی از پرسنل اداری ودرمانی شبکه بهداشت ودرمان این شهرستان برگزار شد؛ حاضران در سوگ شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) به عزاداری و سینه‌زنی پرداختند.
 
سیدمحسن مروج رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جعفرآباد در حاشیه این مراسم با تسلیت ایام فاطمیه هدف از برگزاری این برنامه را آشنایی با رشادت‌های بانوی بزرگ دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) و ارتقای بینش دینی و اعتقادی همکاران عنوان کرد وگفت: تبیین شخصیت و مقام والای حضرت فاطمه زهرا(س) برای همکاران و احترام به شخصیت دینی دخت پیامبر اسلام(ص) از مهمترین رویکردهای است.
 
مروج افزود: ایمان و عشق فاطمه (س) به حضرت حق، صداقت، استقامت، تواضع، پاکدامنی، ایثار و فداکاری او نیازی به توصیف نداشته و این حقیقتی است که دوست و دشمن به آن معترفند.
 
در پایان این مراسم حاضران بصورت دسته روی به مرکز خدمات جامع سلامت این شهرستان رفته و با نوحه خوانی و پذیرایی از مراجعین به سوگواری پرداختند.
  • گروه خبری : اخبار اختصاصی
  • کد خبر : 55745

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید