• 1400/11/17 - 15:14
  • 139
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
مدیر کل مدیریت بحران استانداری قم عنوان کرد؛

گام ششم طرح شهید سلیمانی در راستای مقابله با کرونا اجرا می‌شود

محسن اروجی با بیان اینکه قم در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد گفت: گام ششم طرح ملی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در استان قم با محوریت چهار حیطه اجرا می شود.

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم، محسن اروجی، مدیر کل مدیریت بحران استانداری قم، ظهر امروز در جلسه ستاد قرارگاه شهرستانی شهید سلیمانی که در ساختمان معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد، با تشریح تفاوت این گام نسبت به گام‌های قبلی اظهار کرد: آموزش و اطلاع‌رسانی، واکسیناسیون، بیماریابی، اقدامات مراقبتی، نظارتی و حمایتی، استفاده از فناوری‌های نوین با مشارکت آموزش و پرورش، هلال احمر، بسیج، سپاه و دانشگاه علوم پزشکی در قالب این طرح انجام می‌شود.

 وی تصریح کرد:  لکه‌گیری واکسیناسیون، پیگیری افراد پرخطر، تزریق دز سوم واکسن جزو برنامه‌های این مرحله است که به افزایش پوشش واکسیناسیون و اقناع سازی اذهان منجر می‌شود.

اروجی با اشاره به سیر صعودی مبتلایان بیماری کرونا(امیکرون) در قم، ادامه داد: با تشخیص دانشگاه علوم پزشکی قم بیمارستان کامکار و امیرالمومنین در حال پذیرش بیماران کرونایی هستند و در صورت تکمیل ظرفیت این دو بیمارستان مرکز آموزشی درمانی خیرین سلامت نیز به پذیرش این بیماران اختصاص داده خواهد شد.

لازم بذکر است این اولین جلسه ستاد قرارگاه شهرستانی طرح شهید سلیمانی است که با فرماندهی محسن اروجی مدیرکل مدیریت بحران استانداری قم برگزار می شود، پیش از این مرتضی حیدری فرماندار قم فرماندهی این ستاد را به عهده داشت.

انتهای پیام/

  • گروه خبری : اخبار اختصاصی
  • کد خبر : 49726

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید