• 1395/04/05 - 13:26
  • 71
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

طرح تشدید نظارتهای بهداشت محیط در لیالی قدر در شهر مقدس قم

در ادامه تشدید نظارتهای بهداشتی ویژه ماه مبارک رمضان، در طول شبهای قدر با توجه به برگزاری مراسم احیاء و توزیع نذورات در مساجد، تکایا و ایستگاه های صلواتی واحد ....

 

در ادامه تشدید نظارتهای بهداشتی ویژه ماه مبارک رمضان، در طول شبهای قدر با توجه به برگزاری مراسم احیاء و توزیع نذورات در مساجد، تکایا و ایستگاه های صلواتی واحد بهداشت محیط معاونت بهداشتی در راستای حفظ و ارتقاء سلامت زائرین و مومنین و به منظور رعایت ضوابط بهداشتی از جمله رعایت بهداشت فردی ، محیطی و مواد غذایی در اماکن عمومی و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، طرح تشدید نظارت و بازدیدهای ویژه شبانه خود را از تاریخ 4  لغایت 8 تیرماه با حضور 14 کارشناس بهداشت محیط در قالب 7 تیم در محدوده حرم مطهر ، جمکران ، مصلی ، کوه خضر و... آغاز نمودند. در تاریخ 4 تیرماه  مصادف با شب نوزدهم ماه مبارک از 110 مرکز تهیه،توزیع و فروش مواد غذایی و23 امکنه عمومی و 11 ایستگاه صلواتی و 5 سرویس بهداشتی و منابع آب بازدید بعمل آمد . لاز م به ذکر است در این راستا 29 مورد کلرسنجی و 12هزارلیتر ضدعفونی آب آشامیدنی انجام و مقدار160کیلوگرم مواد غذایی غیربهداشتی کشف و معدوم گردید.

همچنین طی نظارتهای انجام شده،  بازرسان بهداشت محیط نسبت به تعطیلی 5  مرکز تهیه و توزیع غیر بهداشتی و 2 مورد برخورد با دستفروشان متخلف نیز اقدام نمودند. 

 

  • گروه خبری : اخبار معاونت بهداشت
  • کد خبر : 24236
کلمات کلیدی