• 1395/04/29 - 14:54
  • 87
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

سردار مجتبایی اولین سفیر سلامت در نیروی انتظامی استان

سردار مجتبایی ، اولین سفیر سلامت در نیروی انتظامی قم کارت سفیر سلامت دریافت کرد. سردار مجتبایی صبح امروز در جلسه توجیهی که جهت تشکیل شورای سلامت و خودمراقبتی سازمانی در نیروی انتظامی برگزار شد بعنوان سفیر سلامت از سوی معاونت بهداشتی بعنوان سفیر سلامت ثبت نام و کارت دریافت نمود.

 

سردار مجتبایی ، اولین سفیر سلامت در نیروی انتظامی قم کارت سفیر سلامت دریافت کرد. سردار مجتبایی صبح امروز در جلسه توجیهی که جهت تشکیل شورای سلامت و خودمراقبتی سازمانی در نیروی انتظامی برگزار شد بعنوان سفیر سلامت از سوی معاونت بهداشتی بعنوان سفیر سلامت ثبت نام  و کارت دریافت نمود.

در این جلسه که پیرو مکاتبه مرکز بهدشا با سازمانها مبنی بر تشکیل شورای ارتقاء سلامت در راستای خود مراقبتی سازمانی در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی قم با حضور فرماندهان و اعضای کمیسیون بهداشت و درمان نیروی انتظامی و همچنین معاونت بهداشتی و مسئولین مرکز بهداشت برگزار شد دکتر آقاحسنی ضمن  ارائه گزارشی از روند اجرای طرح تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت در شهر قم ، درخصوص افزایش تعداد مراکز سلامت جامعه، پایگاههای سلامت و افزایش دسترسی به خدمات و همچنین افزایش کیفیت و کمیت ارائه خدمات بهداشتی توضیحاتی ارائه نمودند. سپس مدیرگروه آموزش و ارتقاء سلامت مرکز بهداشت در ادامه طرح بحث خودمراقبتی و اهمیت آن گفتند ما تلاش داریم با آموزش و اجرای برنامه سفیران سلامت خدمات بهداشتی را از پایگاههای سلامت و خانه های بهداشت به درون خانه ها ببریم و افراد را بعنوان حامی سلامت با خود همراه کرده و خودمراقبتی را در استان همگانی کنیم. ایشان با اشاره به طرح همیار پلیس نیروی ا نتظامی که با همراه کردن مردم و کاهش حوادث ترافیکی، سلامتی را به آنها هدیه کرد ما نیز با اجرای برنامه سفیران سلامت، سلامتی را در حوزه بهداشت به مردم هدیه کنیم.

فرماندهی نیروی انتظامی نیز ضمن تقدیر از معاونت بهداشتی در ارتقاء سطح دسترسی عمومی به خدمات بهداشتی و استقبال از طرح خودمراقبتی به ویژه خودمراقبتی سازمانی آمادگی نیروی انتظامی را جهت تشکیل شورای ارتقاء سلامت اعلام نمود. در انتهای جلسه معاونت بهداشتی ضمن اهداء کارت سفیر سلامت به سردار مجتبایی ایشان را بعنوان اولین سفیر سلامت در نیروی انتظامی معرفی نمودند. 

 

 


  • گروه خبری : اخبار معاونت بهداشت
  • کد خبر : 24424
کلمات کلیدی