• 1395/02/23 - 08:25
  • 73
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

دیدار مدیرکل دفتر آموزش و ارتقاء سلامت وزارت بهداشت با مسئولین مرکز مدیریت خدمات حوزه

در ادامه برنامه های حضور مدیر کل دفتر آموزش و ارتقاء سلامت وزارت بهداشت در شهر مقدس قم دکتر رفیعی فر و کارشناسان محترم به همراه مدیرگروه آموزش و ارتقاء سلامت مرکز بهداشت ضمن حضور در مرکز مدیریت خدمات حوزه با معاون محترم سلامت و تأمین اجتماعی ، مدیرکل امور بیمه‌های مرکز خدمات و همچنین مجری طرح‌های بهداشت و سلامت این مرکز دیدار و گفتگو نمودند.

در ادامه برنامه های حضور مدیر کل دفتر آموزش و ارتقاء سلامت وزارت بهداشت در شهر مقدس قم دکتر رفیعی فر و کارشناسان محترم به همراه مدیرگروه آموزش و ارتقاء سلامت مرکز بهداشت ضمن حضور در مرکز مدیریت خدمات حوزه با  معاون محترم سلامت و تأمین اجتماعی ، مدیرکل امور بیمه‌های مرکز خدمات و همچنین مجری طرح‌های بهداشت و سلامت این مرکز  دیدار و گفتگو نمودند.
در ابتدای این جلسه حجت الاسلام حسام افروز ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های مرکز خدمات و جامعه تحت پوشش این مرکز، به لزوم استفاده از ظرفیت غنی وزارت بهداشت در خصوص ارائه خدمات آموزشی به این جمعیت، اهمیت تشکیل پرونده سلامت برای جامعه هدف و برخورداری از تجارب ارزشمند وزارت بهداشت در دستیابی به این هدف اشاره نمود.
در ادامه آقای دکتر یوسفی فرد در این جلسه مختصری از اقدامات و مذاکرات صورت گرفته در این خصوص را عنوان و تأکید نمودند برنامه‌های مرتبط باید در دو دسته کوتاه مدت و بلند مدت طراحی شود تا ضمن برداشتن گام‌های اصولی، از فرصتهای ایجاد شده نهایت استفاده بعمل آید.
 آقای دکتر رفیعی فر 
مدیرکل دفتر آموزش و ارتقا سلامت وزارت بهداشت نیز ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات صورت گرفته توسط مرکز خدمات و ابراز خرسندی از اعلام آمادگی این مرکز برای همکاری در زمینه ارتقا سطح فرهنگ سلامت، مطالبی ارائه و مقرر گردید در اسرع وقت کارگروه مشترکی تشکیل و پیگیر امور باشد.


.
.
.
.
  • گروه خبری : اخبار معاونت بهداشت
  • کد خبر : 23722
کلمات کلیدی