• 1398/12/17 - 07:17
  • 106
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در خصوص بیماری کرونا

دوره بازآموزی غیرحضوری ١۶ هزار پرسنل آموزش و پرورش/ آموزش غیرحضوری اولیا دانش آموزان از طریق فضای مجازی

مدیر گروه سلامت خانواده و جمعیت مرکز بهداشت استان قم گفت: دوره بازآموزی غیر حضوری پرسنل آموزش و پرورش در خصوص بیماری کرونا با همکاری مرکز بهداشت استان قم برگزار می شود.

 

 

 

خاکبازان

 

مدیر گروه سلامت خانواده و جمعیت مرکز بهداشت استان قم گفت: دوره بازآموزی غیر حضوری پرسنل آموزش و پرورش در خصوص بیماری کرونا با همکاری مرکز بهداشت استان قم برگزار می شود.

مریم خاکبازان، از همکاری مرکز بهداشت استان قم و اداره آموزش و پرورش در برگزاری دوره بازآموزی پرسنل آموزش و پروراین اداره در خصوص بیماری کرونا خبر داد و گفت: با همکاری مرکز بهداشت استان قم و اداره آموزش و پرورش استان در خصوص آموزش ١۶ هزار پرسنل اداره فوق که شامل تمامی معلمان، مربیان بهداشت و خدمت گزاران و کارکنان ستادی استان قم می باشد، مصوب شد دوره بازآموزی غیرحضوری به صورت الکترونیک در خصوص بیماری کرونا روز دوشنبه ١٩ اسفندماه ٩٨ از طریق سایت آموزش و پرورش برگزار شود.

وی تصریح کرد: معاونت آموزشی مرکز بهداشت استان قم محتواهای آموزشی لازم در خصوص بیماری های حاد تنفسی از جمله کرونا تهیه و در اختیار اداره آموزش و پرورش قرار داده و همچنین سوالات چهارگزینه ای آزمون الکترونیک را نیز تهیه کرده است و پرسنل در روز معین با ورود به سایت آموزش و پرورش در آزمون شرکت کرده و امتیاز مدون بازآموزی را دریافت خواهند کرد.

مدیر گروه سلامت خانواده و جمعیت مرکز بهداشت از آموزش غیرحضوری اولیا دانش آموزان خبر داد و گفت: با توجه به تعطیلی مدارس و عدم دسترسی به دانش آموزان تصمیم گرفته شد، اولیا دانش آموزان به صورت غیرحضوری از طریق سایت انجمن اولیا و مربیان در خصوص بیماری کرونا آموزش داده شوند که به این منظور محتواهای آموزشی توسط مرکز بهداشت تهیه و جهت بارگذاری در سایت به اداره آموزش و پرورش تحویل داده شد.

خاکبازان در پایان از تهیه بسته آموزشی گندزدایی ویژه خدمت گزاران خبر داد و گفت: علاوه بر اقدامات فوق، مرکز بهداشت بسته آموزشی گندزدایی ویژه مدارس را تهیه و در اختیار خدمت گزاران مدارس قرار داده تا به محض بازگشایی مدارس گندزدایی به صورت مرتب و با رعایت اصول بهداشتی انجام شود.

  • گروه خبری : اخبار معاونت بهداشت
  • کد خبر : 35523
کلمات کلیدی