دانشگاه علوم پزشکی، دستگاه برتر در اقدامات بهداشتی درمانی صورت گرفته در حوزه جوانی جمعیت

 

در رویداد استانی جوانی جمعیت که روز شنبه مورخ 19 خردادماه به همت امور بانوان و خانواده استانداری و سازمانهای مرتبط با حوزه جمعیت برگزار شد از 4 دستگاه برتر و مدیران فعال در تحقق اهداف و سیاستهای جوانی جمعیت در استان قم تقدیر گردید.

در این مراسم، دانشگاه علوم پزشکی قم  بعنوان دستگاه برتر به واسطه اقدامات صورت گرفته در حوزه بهداشت و درمان معرفی و دکتر محمد جواد باقریان از معاونت بهداشتی و دکتر مجید محبی، معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بعنوان مدیران فعال در حوزه جوانی جمعیت مورد تقدیر قرار گرفتند.

شایان ذکر است این رویداد  ملی و استانی برای دومین سال متوالی است که در راستای اجرای ماده 19 قانون جوانی جمعیت  براساس ۷ شاخص خانواده، رسانه، مدیران، دستگاه‌های اجرایی، نخبگان، سازمان و شرکت‌های خصوصی و سازمان‌های مردم‌نهاد در اردیبهشت ماه همزمان با هفته جمعیت برگزار می شود که در سال جاری به دلیل ضایعه شهادت ریاست محترم جمهور با تاخیر برگزار گردید.

گفتنی است در حاشیه این رویداد معاونت بهداشتی ضمن برپایی نمایشگاهی از تابلوهای آموزشی مربوط به جوانی جمعیت ، کارشناسان ماما و مراقب سلامت اقدام به ارائه مشاوره فرزندآوری و باروری سالم به شرکت کنندگان در همایش نمودند.

{author_name}
تصویر نویسنده :