• 1401/11/12 - 15:41
  • 3060
  • زمان مطالعه : 21 دقیقه

آگهی نوبت اول پذیرش و جذب بهورز ویژه دارندگان مدرک دانشگاهی کاردانی/کارشناسی مرتبط

دارا بودن مدرک تحصیلی کاردانی و یا کارشناسی در یکی از رشته های تحصیلی بهداشت عمومی، مامایی و پرستاری برای داوطلبان زن و داشتن مدرک تحصیلی کاردانی و یا کارشناسی در یکی از رشته های تحصیلی بهداشت عمومی، بهداشت محیط و پرستاری برای داوطلبان مرد. شرکت داوطلبان دارای مدرک تحصیلی بالاتر از مقطع کارشناسی در هر رشته تحصیلی در آزمون بهورزی مجاز نمی باشد. متقاضیان واجد شرایط، مدارک لازم را به ترتیب ذکر شده از تاریخ 16/11/1401 حداکثر تا پایان تاریخ 30/11/1401 روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 لغایت 15 و پنج شنبه ها از ساعت 8 تا 13 (بجز تعطیلات رسمی) به نشانی: قم، خیابان امام خمینی (ره)، خیابان 20 متری شهید بهشتی، نبش تقاطع چمران –مرکز بهداشت استان قم (امور اداری خانم حسینی/آقای کاظمیان)،تحویل و رسید دریافت نمایند.

بسمه تعالی

آگهی نوبت اول پذیرش و جذب بهورز ویژه دارندگان مدرک دانشگاهی کاردانی/کارشناسی مرتبط

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی  قم

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قم به منظور اجرای تعهد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در تأمین نیروی انسانی بهورز مورد نیاز مناطق روستایی و خانه های بهداشت در واحدهای تحت پوشش خود در نظر دارد باستناد دستورالعمل اجرایی جذب بهورز با تاریخ اجرای 01/05/1401 و نامه شماره 1097/100 مورخ 22/08/1401  وزارت متبوع (باستناد تبصره 1 از ماده 1 دستورالعمل اجرایی پذیرش و جذب بهورز ) تعداد 22 نفر از افراد واجدالشرایط را با رعایت اصل بومی گزینی و برخورداری از سلامت جسمی، روانی و صلاحیت های فرهنگی و اخلاقی لازم برای اجرای خدمات بهورزی، دهگردشی و سیاری به روستاهای تحت پوشش از طریق آزمون کتبی، مصاحبه و احراز صلاحیتهای عمومی براساس قانون تسری گزینش معلمان و کارکنان آموزش و پرورش به کارمندان سایر وزارتخانه ها و سازمانها و موسسات و شرکتهای دولتی (مصوب 09/02/1375 مجلس شورای اسلامی) به صورت قرارداد انجام کارمعین، بر اساس نیاز های استخدامی مطابق جدول ذیل پذیرش نماید.  

متقاضیان واجد شرایط، مدارک لازم را به ترتیب ذکر شده از تاریخ  16 بهمن 1401  حداکثر تا پایان تاریخ 30 بهمن 1401 روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 لغایت 15 و پنج شنبه ها از ساعت 8 تا 13 (بجز تعطیلات رسمی) به نشانی: قم، خیابان امام خمینی (ره)، خیابان 20 متری شهید بهشتی، نبش تقاطع چمران –مرکز بهداشت استان قم (امور اداری خانم حسینی/آقای کاظمیان)،تحویل و رسید دریافت نمایند.

جدول نیازهای استخدامی

ردیف

عنوان رشته شغلی

محل جغرافیایی

(خانه بهداشت)

تعداد مورد نیاز

مرد

زن

1

بهورز

پاچیان

-

1

2

بهورز

نویس

-

1

3

بهورز

قلعه چم

1

-

4

بهورز

نیزار

-

1

5

بهورز

علی آباد نیزار

-

1

6

بهورز

الویر آباد

-

1

7

بهورز

کهندان

-

1

8

بهورز

گیو

1

-

9

بهورز

جنداب

1

1

10

بهورز

فردو

1

1

11

بهورز

قمرود

-

1

12

بهورز

ملک قلعه

-

1

13

بهورز

باغک

 -

1

14

بهورز

سراجه

1

-

15

بهورز

سیرو

-

1

16

بهورز

قبادبزن

-

1

17

بهورز

لنگرود

-

1

18

بهورز

خورآباد

-

1

19

بهورز

مبارک آباد

-

1

20

بهورز

باقرآباد

-

1

1) شرایط عمومی استخدام بهورز عبارتست از:

 1-1) اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی کشور

 2-1) داشتن تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران

 3-1) التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

 4-1) داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم از خدمت (ویژه برادران)

تبصره 1: معافیت پزشکی در صورتی پذیرفته خواهد شد که بر اساس اعلام پزشک طب کار دانشگاه یا پزشک معتمد منتخب معاونت بهداشت با وظایف بهورزی منافات نداشته باشد.

5-1) عدم اعتیاد به دخانیات، مواد مخدر و روانگردان

6-1) عدم سابقه محکومیت جزائی موثر

7-1) داشتن سلامت جسمانی و روانی، اجتماعی و توانایی برای انجام کار بهورزی و قابلیت انجام فعالیت های مرتبط با آن از جمله دهگردشی و انجام سیاری ها در روستاها و کلیه آبادی های تحت پوشش با تایید پزشک طب کار دانشگاه یا پزشک معتمد منتخب معاونت بهداشت.

8-1) نداشتن سابقه اخراج از مراکز آموزش بهورزی و سایر واحدهای دانشگاه

9-1) نداشتن سابقه انصراف از تحصیل بهورزی

2) شرایط اختصاصی:

1-2) مدرک و رشته تحصیلی:

دارا بودن مدرک تحصیلی کاردانی و یا کارشناسی در یکی از رشته های تحصیلی بهداشت عمومی، مامایی و پرستاری برای داوطلبان زن و داشتن مدرک تحصیلی کاردانی و یا کارشناسی در یکی از رشته های تحصیلی بهداشت عمومی، بهداشت محیط و پرستاری برای داوطلبان مرد. شرکت داوطلبان دارای مدرک تحصیلی بالاتر از مقطع کارشناسی در هر رشته تحصیلی در آزمون بهورزی مجاز نمی باشد.

تبصره 1: داوطلبان بهورزی با مدرک تحصیلی کاردانی و یا کارشناسی ذکر شده در بند 1-2، پس از قبولی در آزمون برای طی دوره تطبیق مهارت بهورزی پذیرفته می شوند.

تبصره 2: در صورتی که داوطلب در بدو استخدام دارای مدرک تحصیلی ذکر شده در بند 1-2 بوده و در عین حال مدرک تحصیلی دانشگاهی دیگری هم تراز یا پایین تر در سایر رشته های تحصیلی داشته باشد، ملزم به ارایه تعهدنامه محضری مبنی بر عدم درخواست اعمال مدرک تحصیلی دیگر پس از شروع به کار و در هنگام اشتغال خواهد بود.

تبصره 3: پذیرش دانشجویان با عنوان بهورز ممنوع می باشد و در صورت احراز قبولی، پذیرش نهایی آنان مستلزم ارائه انصراف قطعی قبل از شروع کلاس های بهورزی می باشد. در صورت عدم ارائه گواهی مذکور و یا تردید در صحت گواهی، این دانشگاه از محل تحصیل داوطلب مدارک لازم دال بر تایید انصراف قطعی در رشته و مقطع پذیرفته شده را اخذ خواهد کرد.

2-2) سن:

حداکثر سن برای دارندگان مدرک تحصیلی کارشناسی ذکرشده در بند (1-2) 30 سال  29) سال و 11 ماه و 29 روز(  و حداکثر سن برای دارندگان مدرک تحصیلی کاردانی 28 سال ذکر شده در بند (1-2)  27) سال و 11 ماه و 29 روز(  می باشد.  تاریخ اولین روز شروع ثبت نام مبنای محاسبه سن قرار می گیرد.

تبصره :1 موارد ذیل به شرط ارائه  تأییدیه های معتبر به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد. لازم به ذکر است در هر صورت سن داوطلب دارای مدرک فوق دیپلم نباید از 30 سال  (  29 سال و 11 ماه و 29 روز(  و سن داوطلب دارای مدرک کارشناسی نباید از 32 سال 31) سال و 11 ماه و 29 روز) تجاوز نماید:

 الف (داوطلبانی که طرح خدمت نیروی انسانی را به استناد قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان انجام داده اند به میزان انجام خدمت فوق.

 ب) داوطلبانی که به شکل قراردادی، شرکتی و ... در یکی از واحدهای ارائه خدمات تحت پوشش دانشگاه کار کرده اند مشروط به ارائه سوابق بیمه مورد قبول به میزان انجام خدمت فوق.

ج) مطابق با بند الف ماده 15 قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به ازاء تأهل و نیز داشتن هر فرزند یکسال تا حداکثر پنج سال به سقف محدوده سنی اضافه خواهد شد. بدیهـی است در این شرایط نیز رعـایت سقف سنی منـدرج در تبصـره بند 2-2 این ماده الزامـی می‌باشد.

تبصره 2: ضوابط و مقررات پذیرش مشمولین قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان:

  • مشمولین قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان رشته های اجباری که در حین انجام خدمت قانونی در دانشگاه مورد پذیرش بهورز می‌باشند، در صورت دارا بودن شرایط بومی و سایر شرایط مندرج، صرفاً می توانند درآزمون پیمانی مربوطه شرکت نمایند. (آزمون منظور به صورت قرارداد کارمعین می باشد).
  • نکته: زمان ارائه گواهی انصراف از قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان توسط داوطلبان رشته های اختیاری پس از اعلام نتیجه نهایی و قبل از شروع دوره تطبیقی بهورزی می باشد.

3-2) بومی بودن (پذیرش بهورز صرفا به صورت بومی صورت می گیرد):

پذیرش بهورز به صورت بومی در وهله اول از روستای محل استقرار خانه بهداشت انجام می شود. داوطلبان بایستی یکی از شرایط زیر را داشته باشند تا به عنوان (بومی روستا) تلقی گردد.

 الف: (محل تولد داوطلب (طبق مندرجات شناسنامه با روستا یا شهرستان مورد تقاضای پذیرش بهورز یکی باشد و همچنین سکونت داوطلب حداقل در دو سال اخیر تا تاریخ اولین روز شروع ثبت نام در روستای مورد نظر محرز گردد.

 ب :حداقل دو مقطع کامل از مقاطع تحصیلی (ابتدایی، راهنمایی و متوسطه) و در خصوص فارغ التحصیلان نظام جدید، دو مقطع کامل از مقاطع تحصیلی (ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم) را در روستا و یا شهرستان مورد تقاضای پذیرش بهورز طی کرده باشند و همچنین سکونت داوطلب حداقل در دو سال اخیر تا تاریخ اولین روز شروع ثبت نام در روستای مورد نظر محرز گردد.

تبصـره1: داوطلبان زن که شرایط بند (الف و ب) را نداشته باشند ولی با فرد شاغل در همان روستای محل گزینش بهورز واجد شرایط مطابق بندهای (الف و ب)  3-2 ازدواج کرده و حداقل 2 سال از تاریخ ازدواج آنان تا اولین روز ثبت نام در آزمون گذشته باشد و سکونت شان در محل مورد تقاضای پذیرش بهورز در این مدت محرزشده باشد، به عنوان بومی تلقی می شوند و پذیرش آنان بلا مانع است. بدیهی است  این داوطلبان با افراد  بومی بندهای (الف و ب) در یک اولویت قرار دارند.

تبصره 2: احراز شرایط سکونت داوطلبان مندرج در بندهای ( الف و ب)  و تبصره 1 از طریق گواهی شورای اسلامی روستا (ممهور به مهر و امضای رئیس شورا و نصف اعضای شورا به اضافه یک نفر) با تایید خانه بهداشت مربوطه و مرکز بهداشت شهرستان صورت می پذیرد.

تبصره:3  چنانچه داوطلبان بهورزی تا قبل از ثبت نام به دلیل ادامه تحصیل، گذراندن مدت قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان و یا اشتغال و انجام دوره خدمت وظیفه ضرورت سربازی در خارج از محل روستا سکونت داشته اند مشروط به آن که شورای اسلامی روستا و خانه بهداشت و مرکز بهداشت شهرستان بومی بودن و اقامت وی تا قبل از وضعیت های فوق الاشاره در منطقه مورد تقاضا را تأیید نماید پذیرش آن ها بلامانع است. لذا برای گروه های مذکور اقامت در دو سال اخیر در روستای مورد نظر مشروط بر این که خانواده وی اقامت دائم در روستای مورد نظر داشته باشند، ضرورت ندارد. در این شرایط ارائه گواهی دال بر اقامت در روستا قبل از شرایط فوق ضرورت دارد. در راستای سیاست حفظ ثبات و دوام خانواده و همچنین لحاظ نمودن قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، پذیرش داوطلبان متأهل بومی مطابق با بندهای (الف یا ب) این ماده که تا قبل از ثبت نام به دلیل ادامه تحصیل، گذراندن مدت قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان و انجام دوره خدمت وظیفه ضرورت سربازی به همراه همسر خود در خارج از روستا سکونت داشته اند، بلامانع است.

تبصره 4: در صورت عدم وجود تعداد کافی از داوطلبان واجد شرایط به تعداد حداقل 3 نفر به ازای هر مورد پذیرش در روستای اصلی، می بایست از داوطلبان  واجد شرایط ساکن در روستاهای همجوار همان خانه بهداشت به ترتیب ذیل ثبت نام به عمل آید.

الف) روستا های قمر تحت پوشش خانه بهداشت براساس طرح گسترش شهرستان

ب) روستاهای مجاور خانه بهداشت مورد پذیرش تا شعاع 30 کیلومتر از روستای اصلی، تابع شهرستان مورد پذیرش پس از تأیید مرکز بهداشت شهرستان

 نکته: داوطلب بومی در روستای قمر و سایر روستاها تا شعاع 30 کیلومتری، مطابق با بندهای (الف و ب) همین بند تعریف می شود.  

3) آزمون ورودی:

به منظور سنجش توانمندی های داوطلبان، آزمون های کتبی و مصاحبه به شرح ذیل به عمل خواهد آمد.

سنجش داوطلبان دارای مدرک کاردانی و کارشناسی ذکر شده در بند 1-2:

الف)  آزمون کتبی از دروس تخصصی مرتبط بهورزی: سوالات به صورت چهار گزینه ای (با اعمال یک نمره منفی به ازای هر سه پاسخ غلط) طراحی می شود. آزمون کتبی 60 درصد از کل نمره آزمون را به خود اختصاص خواهد داد.

 ب) مصاحبه: از بین داوطلبان پذیرفته شده در مرحله اول حداقل به میزان 2 برابر ظرفیت پذیرش مصاحبه به عمل خواهد آمد که معادل 40% از کل نمره آزمون را به خود اختصاص می دهد. (ممکن است تعداد افراد دعوت به مصاحبه تا حداکثر 3 برابر با نظر اعضای کارگروه آزمون افزایش یابد).  

تبصره 1: تعیین حدنصاب نمره علمی لازم : شرط لازم برای داوطلبان آزاد جهت معرفی به منظور بررسی مدارک، کسب حداقل 50 درصد میانگین امتیاز نفر اول و دوم و سوم  دارای بالاترین امتیاز آزمون کتبی (مجموع نمره تخصصی آزمون کتبی با اعمال ضرایب مربوطه) در رشته شغلی مورد نیاز که به روش زیر تعیین می گردد، می باشد:

حدنصاب =50 درصد* میانگین نمره مکتسبه نفر اول و دوم و سوم  در شغل(بهورزی)

تبصره 2: آزمون برای متقاضیان کاردان و کارشناس به صورت واحد برگزار خواهد شد. در مراحل آزمون کتبی هیچ یک از داوطلبان با مدرک تحصیلی کاردانی و کارشناسی بر یکدیگر برتری ندارند.

تبصره 3: پس از انجام مصاحبه، اسامی داوطلبان به میزان 2 برابر ظرفیت مورد نیاز (اصلی و ذخیره) بر اساس مجموع نمرات کتبی و مصاحبه و سایر اولویت های قانونی به هسته گزینش دانشگاه اعلام می گردد.

4) امتیازات و سهمیه‌های قانونی:

سهمیه 25 درصد ایثارگران :جانبازان ،آزادگان،همسر و فرزندان شهدا ، همسر و فرزندان جانبازان بیست و پنج درصد و بالاتر ،همسر و فرزندان آزادگان دارای یک سال و بالای یک سال اسارت ، پدر ، مادر و خواهر و برادر شهید

سهمیه 5 درصد ایثارگران : رزمندگان با سابقه شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها ،همسر و فرزندان رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها ، فرزندان جانبازان زیر بیست و پنج درصد و فرزندان آزادگان کمتر از یک سال اسارت

تذکر :مراجع تایید مدت حضور داوطلبانه در جبهه ها عبارتند از :

  1. -    معاونت نیروی انسانی هر یک از رده های نیروهای مسلح در مورد رزمندگان متبوع خود
  2. -    معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد بسیجیان و نیروهای مردمی اعم از مستخدمین دولت و صاحبان مشاغل و صنوف آزاد و افراد فاقد شغل
  3. -    معاونت توسعه و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در مورد جهادگران

استخراج نتایج آزمون به ترتیب ذیل خواهد بود:

الف) سهمیه ایثارگران:

به منظور تحقق اولویت بکارگیری ایثارگران در جذب و بکارگیری ضرورت دارد در مرحله بندی پذیرش بهورزان به ترتیب زیر عمل شود.

  1. در صورتی که داوطلب ایثارگر دارای مدرک تحصیلی کاردانی و کارشناسی بهداشتی ذکر شده در بند 1-2 در روستای اصلی موجود باشد جذب از میان این قبیل داوطلبان تا سقف قانونی سهمیه ایثارگران انجام می شود. در غیر این صورت جذب از داوطلبان دارای مدرک تحصیلی کاردانی و کارشناسی ذکر شده در بند 1-2 با سهمیه آزاد مجاز می باشد.
  2. در صورتی که در روستای اصلی، داوطلب ایثارگر دارای مدرک کاردانی و کارشناسی ذکر شده در بند 1-2 و داوطلب آزاد واجد شرایط وجود نداشت مطابق بند 1 برای روستای اقماری انجام می شود.

بر اساس هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده با بنیاد شهید و امور ایثارگران، جذب ایثارگران از محل سهمیه‌های استخدامی از طریق شرکت در آزمون استخدامی موسسات، رقابت بین کلیه داوطلبان ایثارگر در هر یک از سهمیه‌های 25 درصد و 5 درصد بر اساس نمره مکتسبه در آزمون استخدامی موسسات به میزان حداکثر دو تا سه برابر ظرفیت در شغل محل های دارای مصاحبه جهت معرفی به مصاحبه استخدامی و یک برابر ظرفیت در شغل محل های بدون مصاحبه با رعایت ساز و کارهای ذیل صورت می‌پذیرد:

  1. - در فرآیند جذب و استخدام مشمولین سهمیه 25 درصد ایثارگران، استخدام آنان مطابق ضوابط و مقررات جاری و با هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران صورت می پذیرد.
  2. - ایثارگران متقاضی بهره‌مندی از سهمیه استخدامی حداقل 25 درصد موضوع ماده (21) قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران برای ثبت نام و بهره‌مندی از سهمیه مزبور، لازم است ابتدا اطلاعات خود را در سیستم سجایا (سیستم جامع اطلاعات یکپارچه ایثارگران) ثبت نموده و توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران تایید گردد و در هنگام ثبت نام ارائه گواهی از سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران الزامی است.
  3. - مشمولین سهمیه 25 درصد ایثارگران، مجاز به بهره‌مندی از سهمیه استخدامی 5 درصد سایر ایثارگران نمی‌باشند. به عبارت دیگر هر داوطلب ایثارگر می‌تواند در صورت مشمول بودن، صرفاً از یکی از سهمیه‌های مشخص شده بر اساس ضوابط مربوطه، استفاده نماید.
  4. - جانبازان، آزادگان، فرزندان شهدا، فرزندان جانبازان و فرزندان آزادگان یک سال اسارت و بالاتر از شرط حداقل معدل و حداکثر سن معاف می‌باشند.
  5. - کسب حد نصاب نمره آزمون استخدامی موسسات برای مشمولین سهمیه 25 درصد ایثارگران الزامی نمی‌باشد.
  6. - آن دسته از فرزندان شاهد، جانبازان از کار افتاده کلی، آزادگان از کار افتاده کلی و فرزندان آنان که با کسب حد نصاب قبولی و رعایت ترتیب نمرات مکتسبه در سهمیه آزاد آزمون استخدامی پذیرفته می‌شوند، می‌توانند همانند سایر فرزندان شاهد، جانبازان و آزادگان از شرط معافیت حداقل معدل و حداکثر سن بهره مند گردند.
  7. - کسب حد نصاب نمره آزمون استخدامی موسسات برای مشمولین سهمیه 5 درصد ایثارگران تا سقف سهمیه (پنج درصد) الزامی نمی‌باشد.

ب) سهمیه معلولین:

جذب معلولین عادی با ارائه معرفی‌نامه از اداره کل بهزیستی استان از محل سهمیه استخدامی (3 درصد قانون جامع حمایت از معلولان) صرفاً از طریق شرکت در آزمون استخدامی موسسات ، کسب حد نصاب نمره لازم و رقابت بین کلیه داوطلبان معلول بر اساس نمره مکتسبه در آزمون استخدامی موسسات (به میزان حداکثر دو تا سه برابر ظرفیت جهت معرفی به مصاحبه استخدامی) و با رعایت ساز و کارهای ذیل صورت می‌پذیرد:

  1. - معلولین باید توانایی لازم برای انجام کاری که جهت آن استخدام می‌شوند را داشته باشند.
  2. - بر اساس ماده(5) آیین نامه شماره 88384/44178 مورخ 22/04/1389وزیران عضو کمیسیون امور اجتماعی و دولت الکترونیک، استخدام معلولان به شرط آنکه به تشخیص سازمان بهزیستی کشور، معلولیت آنان مانع از مأموریت کاری آن‌ها نباشد، بلامانع می‌باشد.

پ) سایر سهمیه ها (امتیاز تأهل و فرزند):

کلیه سهمیه استخدامی پس از کسر سهمیه­های استخدامی ایثارگران (مندرج در بند الف)، به سایر داوطلبان آزاد درصورت برخورداری از مفاد مندرج در آگهی و کسب حدنصاب نمره، به ترتیب نمره فضلی، بشرح ذیل اختصاص خواهد یافت:

  1. - به استناد بند "ب" ماده 15 قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به ازاء تاهل و هر فرزند دو درصد(2) مجموعاً حداکثر تا ده درصد(10) به نمره آزمون کتبی فرد اضافه خواهد شد.

نکته. داوطلبان می بایست در انتخاب محل مورد تقاضای خود نهایت دقت را بعمل آوردند.

 

5) نحوه ثبت نام و مدارک مورد نیاز:

1-5 ) ثبت نام متقاضیان به صورت حضوری توسط امور اداری مرکز بهداشت استان انجام می شود.  

2-5 ) تحویل مدارک:

متقاضیان واجد شرایط، مدارک لازم را به ترتیب ذکر شده از تاریخ 16/11/1401 حداکثر تا پایان تاریخ 30/11/1401 روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 لغایت 15 و پنج شنبه ها از ساعت 8 تا 13 (بجز تعطیلات رسمی) به نشانی: قم، خیابان امام خمینی (ره)، خیابان 20 متری شهید بهشتی، نبش تقاطع چمران مرکز بهداشت استان قم (امور اداری خانم حسینی/آقای کاظمیان)،تحویل و رسید دریافت نمایند.

به مدارک ناقص و یا مدارکی که بعد از مهلت ثبت نام به امور اداری مرکز بهداشت استان تحویل و یا از هر طریق دیگر ارسال شود ترتیب اثر داده نخواهد شد و مدارک ارسالی و وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمی گردد.

3-5) مدارک مورد نیاز:   کلیه مدارک و تصاویر آنها می بایست در سایز A4  باشد در غیر اینصورت تحویل گرفته نخواهد شد.

الف) تکمیل برگ درخواست شغلی (با دقت و خط خوانا تکمیل گردد)

ب) تکمیل برگ تعهدنامه شغل بهورزی (با دقت و خط خوانا تکمیل گردد)

ج) تکمیل برگ تعهدنامه عدم درخواست اعمال مدرک دانشگاهی غیرمرتبط (با دقت و خط خوانا تکمیل گردد)

د) رسید بانکی مبنی بر پرداخت مبلغ (1250000 ریال) به شماره حساب 4001077503025164 بانک مرکزی به شماره شبا IR730100004001077503025164 با شماره شناسه 366077576123706023283387000191 بعنوان حق شرکت درامتحان عمومی وتخصصی داوطلبان پس از تایید ثبت نام در هنگام صدور کارت اخذ خواهد شد.( رسید فیش زرد رنگ پرداخت نقدی در الویت می باشد).

ه) سه قطعه عکس 4*3 جدید، تمام رخ، پشت نویسی شده (یک قطعه عکس روی برگ ثبت نام الصاق شود).

و) تصویر مدرک تحصیلی  فوق دیپلم و یا  لیسانس مرتبط

ز) تصویر تمام صفحات شناسنامه (تبصره: تصویر تمام صفحات شناسنامه همسر و فرزندان در صورت تأهل)

ح) تصویر کارت ملی (پشت و رو)

ط) تصویر کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی یا معافیت (ویژه برادران)

ی) مدارک دال بر بومی بودن (کارنامه های تحصیلی و تأییدیه شورای روستا و ... مندرج در بند 3-2)

ک) سایر مدارک طبق مفاد آگهی حسب ضرورت (مدارک ایثارگری، معلولیت و...)

* ملاک تعیین تاریخ فارغ التحصیلی، پایان خدمت نظام وظیفه،آخرین روز ثبت نام می باشد.

تبصره: قبل از صدور حکم استخدامی اصالت مدرک تحصیلی، گواهی انجام خدمات قانون پزشکان و پیراپزشکان یا معافیت  از آن و کارت پایان خدمت نظام وظیفه و یا معافیت از آن  از مراجع ذی ربط استعلام خواهد شد و تطبیق اولیه انجام شده در بند فوق ملاک قطعی بر اصالت مدارک نخواهد بود.

4-5) زمان و محل توزیع کارت :

1- زمان توزیع کارت ورود به جلسه آزمون کتبی از طریق پرتال دانشگاه  و شماره همراهی که داوطلبان در هنگام ثبت نام ارائه می دهند اعلام خواهد شد.

2-زمان و محل برگزاری امتحان در هنگام توزیع کارت اعلام می شود.

3- تحویل کارت فقط به خود داوطلب با ارائه اصل شناسنامه یا کارت ملی امکان پذیر است.

تذکرات مهم :

1-فهرست پذیرفته شدگان اولیه به میزان حداقل دو برابر تعداد مورد نیاز (در صورت صلاحدید کارگروه آزمون تا سه نفر) به ترتیب اولویت های مقرر قانونی و نمرات فضلی پس از تأییدیه کارگروه آزمون جهت انجام مصاحبه بر اساس دستورالعمل مصاحبه بهورزی به کمیته مصاحبه معرفی خواهد شد که از طریق سایت دانشگاه اطلاع رسانی می شود.

2-در هر مرحله ای که محرز گردید داوطلب بومی نمی باشد فرآیندهای شرکت در آزمون و پذیرش داوطلب متوقف می شود. علاوه بر این در صورت هر گونه تردید در شرایط بومی بودن و یا مستندات ارائه شده، بررسی دقیق و کامل انجام خواهد شد.

3-لیست نهایی پذیرفته شدگان پس از تایید صلاحیت عمومی جهت شروع دوره آموزش توسط هسته گزینش دانشگاه اعلام می گردد.

4-چنانچه در هر یک از مراحل پذیرش خلاف واقع بودن اطلاعات اعلام شده توسط داوطلب محرز شود، مراحل طی شده کأن لم یکن تلقی و حتی در صورت شرکت در کلاس های آموزشی، ضمن اخراج داوطلب برابر تعهد اخذشده موظف به پرداخت هزینه های مربوطه می باشد و در صورت صدور حکم شروع به کار، حکم صادره لغو و بلااثر می گردد و فرد خاطی مطابق قوانین ملزم به پرداخت هزینه شده  و به دلیل ایجاد خسارت و از دست رفتن فرصت برای سایرین مورد پیگیری قانونی قرار می گیرد.

5-اخذ تائیدیه مدارک تحصیلی متقاضیان استخدام درصورت پذیرفته شدن درامتحان )حداکثر  2 ماه پس از اعلام نتیجه( ازسوی دانشگاه الزامی است.

6-قبل از شروع دوره آموزشی سپردن تعهد محضری به دانشگاه از سوی بهورزان جذب شده مبنی بر این که پس از اتمام دوره آموزش بهورزی در خانه بهداشت مورد تعهد به صورت شیفت های مورد نظر دانشگاه همراه با بیتوته در روستا انجام وظیفه نماید الزامیست. دوره تعهد برای کلیه افراد جذب شده حداقل 15 سال است. سپردن تعهد برای کلیه بهورزان (اعم از ایثارگران و... ) الزامی بوده  و تعهدنامه تا پایان مدت تعهد قابل خرید و انتقال نمی باشد.

7-پذیرفته شدگان که پس از شروع دوره آموزش بهورزی از ادامه دوره انصراف نمایندیا به هر دلیلی اخراج شوند، ضمن پرداخت هزینه های مربوطه، مجاز به ثبت نام در آگهی های بعدی پذیرش بهورز دانشگاه نمی باشد.

8- هرگونه اطلاع رسانی درخصوص آزمون از طریق سایت دانشگاه به نشانی www.muq.ac.ir دانشگاه خواهد بود و داوطلبان اطلاعات مورد نیاز خود را صرفاً از این طریق دریافت خواهند نمود.

9-پذیرفته شدگان اصلی پس از ابلاغ نهایی حداکثر 15 روز فرصت خواهند داشت جهت تکمیل مدارک و طی مراحل پذیرش به مرکز بهداشت مربوطه مراجعه نمایند.

10- داوطلبان حداکثر به مدت 15 روز پس از اعلام نتیجه اولیه مهلت دارند تا نسبت به ارائه اعتراضات خود اقدام نمایند.

11- به  مدارک ارائه شده پس از اتمام مهلت ثبت نام و مدارک ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد.

12-در صورت عدم مراجعه پذیرفته شدگان در مهلت مقرر و یا انصراف آنان، از پذیرفته شدگان ذخیره جهت شرکت در دوره آموزش بهورزی دعوت به عمل خواهد آمد مشروط بر این که فرد ذخیره قبل از شروع دوره به هسته گزینش دانشگاه معرفی گردد.

13-بهورزان در طول دوره تعهد مجاز به درخواست جابجایی، تغییر ردیف پستی و عنوان شغلی نمی باشند. همچنین دانشگاه نیز مجاز به تغییر عنوان، جابجایی یا به کارگیری بهورز در خارج از حیطه وظایف بهورزی نخواهد بود.

14- هیچ داوطلبی بدون انجام مصاحبه و اطمینان از احراز شرایط مندرج در دستورالعمل، انطباق جسمی و روانی برای اشتغال در حیطه فعالیت بهورزی و کسب نمره حداقل در مصاحبه پذیرفته نخواهد شد.

15- با توجه به این که ملاک ثبت نام از متقاضیان استخدام تکمیل برگ درخواست شغل می باشد، لازم است در تکمیل برگه مورد نظر نهایت دقت را به عمل آورده و هیچگونه اصلاحاتی پس از ارسال برگ درخواست شغل قابل پذیرش نخواهد بود.

 

 دریافت فرم جذب بهورز

دریافت فایل PDF اگهی

 

 

 

 

 

 

  • گروه خبری : اطلاعیه ها,اخبار اختصاصی
  • کد خبر : 56197

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید