• 1395/12/15 - 14:36
  • 73
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

آغاز فعالیت بازرسان بهداشتی معاونت بهداشتی در قالب طرح بسیج سلامت نوروزی

مانور طرح بسیج سلامت نوروزی با حضور کلیه کارشناسان بهداشت محیط ظهر امروز با سخنرانی معاون محترم بهداشتی و تاکید ایشان بر نظارت دقیق کارشناسان بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی آغاز و نظارتهای بهداشتی در قالب طرح بسیج سلامت نوروزی رسما آغاز گردید.

مانور طرح بسیج سلامت نوروزی با حضور کلیه کارشناسان بهداشت محیط ظهر امروز با سخنرانی معاون محترم بهداشتی و تاکید ایشان بر نظارت دقیق کارشناسان بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی آغاز و نظارتهای بهداشتی در قالب طرح بسیج سلامت نوروزی رسما آغاز گردید. همه ساله در آستانه سال نو و حضور تعداد کثیری از مسافرین و زائرین در شهر مقدس قم، معاونت بهداشتی با اجرای این طرح و تشدید نظارتهای بهداشتی بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در تامین سلامت زائرین و مجاورین کریمه اهل بیت اهتمام می ورزد. 

لازم به ذکر است کشیک بازرسان بهداشت محیط از اول اسفند ماه سال جاری آغاز و تا 15 فروردین ماه سال 96 ادامه خواهد داشت. 

 

 

طی ده روز فعالیت تیم های بسیج سلامت نوروزی مرکز بهداشت با انجام بیش از 2500 نفر ساعت فعالیت کارشناسان بهداشت محیط بیش از 2500 بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، اماکن عمومی، اماکن بین راهی و سامانه های آبرسانی صورت گرفت. در این مدت به علت وجود نواقص بحرانی در سه واحد صنفی اخطار صادر و اقدامات قانونی لازم انجام گردید. در این مدت 70 واحد صنفی به مراجع قضایی و سازمان های مسئول معرفی و 4 مکان به دلیل عدم وجود شرایط بهداشتی لازم تعطیل گردید. همچنین طی این ده روز بیش از 7500 کیلو گرم مواد غذایی فاقد شرایط بهداشتی کشف و ضبط گردید.

 

 

  • گروه خبری : اخبار معاونت بهداشت
  • کد خبر : 26243
کلمات کلیدی