• 1400/05/16 - 12:07
  • 268
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

تبریک معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم به مناسبت روز خبرنگار

دکتر سیامک محبی در پیامی ۱۷ مرداد روز خبرنگار را به فعالان این عرصه تبریگ گفت و اظهار امیدواری کرد که در سایه همدلی و همراهی بتوان آینده‌ای روشن و بدون کرونا را برای این استان رقم زد.

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم، در پیام معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم آمده است: خبرنگاران چشم بینا، گوش شنوا و زبان گویای جامعه در بیان دغدغه ها، مصائب و مشکلات هستند که می توانند زمینه بهبود شرایط و تغییر را فراهم آورند.

وی در این پیام افزوده: بدون تردید ۱۷ مرداد سالروز شهادت مظلومانه شهید محمود صارمی ظرفیتی منحصر بفرد برای قدردانی از مردان و زنانی است که مهم ترین هدف خود را روشنگری و شفاف سازی در مسیر رشد و تعالی جامعه قرار داده اند.

محبی با اشاره به این که جوانان توانمند و پیشکسوتان عرصه خبر در استان قم همواره ضمن اشاره به مشکلات و ایرادات به بیان راهکارها پرداخته و با انتقادات سازنده موجبات اصلاح امور را فراهم آورند ادامه داد: خبرنگاران با امیدزائی و اعتمادآفرینی در چالش ها و بحران ها بالخصوص در دوران شیوع ویروس کرونا به مدد سیستم بهداشت و درمان آمده اند و با انعکاس مشکلات مردم استان قم توانسته‌اند زمینه مدیریت بهتر را فراهم کنند.

وی در بخش دیگر از این پیام نوشته : صمیمانه از همه خدمات و مجاهدت های ارزنده اصحاب رسانه و خبرنگاران بخاطر تلاش در انعکاس اخبار این روزگار تلخ و نیز بازنمایی جلوه های ایثار و فداکاری همه خادمان سلامت درسراسر کشور و بخصوص مجاهدت های غیر قابل وصف نیروهای خدوم، گمنام و بی ادعای بهداشت ، متشکرم و سلامت،  عزت وتوفیق روز افزون همه را از خداوند منان خواهانم.

محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ، ۱۷ مرداد ۷۷ در مزار شریف افغانستان به دست گروهک طالبان به شهادت رسید که این روز در تقویم کشور به نام روز خبرنگار نامگذاری شد.

انتهای پیام/

  • گروه خبری : اطلاعیه ها
  • کد خبر : 46552
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید