• 1401/06/03 - 12:41
  • 129
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام تبریک دکتر محبی معاون محترم بهداشتی به مناسبت هفته دولت و روز کارمند

هفته دولت هفته تجلیل از خادمان و خدمتگزاران ملت و خدمت‌رسانی صادقانه و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام، رجایی و باهنر است که از الگوهای شایسته خدمتگزاری به مردم عزیز می‌باشند و نامشان برای همیشه بر بلندای تاریخ ایثار و خدمت ثبت و ضبط خواهد بود.

 
 
بنام خالق یکتا
وقتی خداوند برای بنده ای نیکی خواهد، حاجت مردم را در دست او قرار می دهد . (رسول اکرم (ص))
 
هفته دولت  هفته تجلیل از خادمان و خدمتگزاران ملت و خدمت‌رسانی صادقانه و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام، رجایی و باهنر است که از الگوهای شایسته خدمتگزاری به مردم عزیز می‌باشند و نامشان برای همیشه بر بلندای تاریخ ایثار و خدمت ثبت و ضبط خواهد بود.
 
این روزها که جهان، درگیر مقابله با ویروس کرونا است، تلاش های کارکنان خدوم جامعه سلامت بیش از پیش نمایان گشته و قابل تقدیر و ستودنی است، چرا که همگان شاهدند چگونه خادمان حوزه بهداشت و درمان سختی های مقابله با این ویروس را به جان خریده و با همت و تلاش خالصانه و صادقانه خود در جهت پیشگیری و کنترل این بیماری مهلک کمر همت بسته اند.
 
  بی شک نتیجه بذر این تلاش های خداپسندانه، نهال امیدی است که در سایه صحت و سلامت جامعه  به بار می نشیند و پیام آور آینده ای امیدبخش، روشن و زیبا خواهد بود.
 
اینجانب، ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای خدمت و تبریک روز کارمند، مراتب تقدیر و تشکر خود را از زحمات بی شائبه و صادقانه تک تک شما همکاران عزیزم در حوزه بهداشت اعلام نموده و از خداوند بلند مرتبه، تندرستی، سربلندی و توفیق روز افزون مسئلت می نمایم.
 
امید دارم با همکاری و همراهی یکدیگر، بتوانیم در راستای تحقق اهداف نظام سلامت و جلب رضای خداوند متعال بیش ازپیش گام برداریم.
 
 
دکتر سیامک محبی
معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت استان
  • گروه خبری : اخبار اختصاصی
  • کد خبر : 52950

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید