• 1400/09/18 - 14:22
  • 146
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به مناسبت روز پرستار منتشر شد؛

پیام تبریک معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم با صدور پیامی، ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار را به تمامی پرستاران کشور به ویژه پرستاران و بهیاران شاغل در این معاونت تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم، در متن پیام معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم آمده است:
 
«شاهد درد و رنج بیماران و ناظر هر روزه نقطه آغاز و پایان زندگی‌ها بودن؛ در کنار تلاش شبانه‌روزی و بی‌منت برای تسکین آلام دردمندان و شب‌زنده‌داری‌های مستمر برای روشن نگاه داشتن نور حیات همنوعان، حدیث شرایط شغلی هر روزه جمعی از خدوم‌ترین و شریف‌ترین گروه از شاغلان است که به پاس قدردانی از ایثار و ازخودگذشتگی ایشان، زادروز شکوه عشق و فداکاری و پیام‌آور کربلا حضرت زینب کبری (س)، به نام آنان و به صفت "روز پرستار" ثبت شده است.
 
تجربه ماه های گذشته و شیوع بیماری کرونا و زحمات بی‌دریغ و فداکاری بی‌شائبه همه اعضای کادر بهداشت و درمان در پیشگیری و خدمت‌رسانی به همشهریان، به خوبی نشان داد که تقدیر و سپاس از این فرشتگان سپیدپوش که زینب‌گونه، آسایش خود را قربانی می‌کنند تا به دیگران آرامش ببخشند، نباید تنها محدود به یک روز و یک مناسبت باشد. 
 
امیدوارم به پاس قدردانی از زحمات این عزیزان تمامی افراد جامعه با پرهیز از اقدامات زمینه‌ساز شیوع مجدد ویروس کرونا، به شکل عملی قدرشناسی خویش نسبت به زحمات کادر بهداشت و درمان را به نمایش بگذارند.
 
اینجانب، روز پرستار را به همه پرستاران و بهیاران به‌ویژه به همکاران شاغل در معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم و همچنین مراکز آموزشی درمانی سراسر کشور، تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و از تلاش شبانه‌روزی این سفیران سلامت به ویژه در ایام شیوع بیماری کرونا، صمیمانه قدردانی می‌کنم.
 
 دکتر سیامک محبی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم
 
پاییز 1400
  • گروه خبری : اخبار اختصاصی
  • کد خبر : 48634
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید