• 1396/09/14 - 12:18
  • 76
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

پایان کارگاههای آموزشی مجریان و مربیان طرح سفیر سلامت دانش آموزی در مجموعه آموزشی رفاهی خانه معلم

کارگاههای آموزشی مربیان و مجریان طرح سفیران سلامت دانش آموزی که از 11 آذرماه آغاز گشته بود با آموزش مربیان مقطع متوسطه اول و دوم مدارس دخترانه و پسرانه به تفکیک در روزهای سوم و چهارم ...

 

 کارگاههای آموزشی مربیان و مجریان طرح سفیران سلامت دانش آموزی که از 11 آذرماه آغاز گشته بود با آموزش مربیان مقطع متوسطه اول و دوم مدارس دخترانه و پسرانه به تفکیک  در روزهای سوم و چهارم درخصوص تغذیه مناسب و مکمل یاری، ارگونومی ، پیشگیری بیماریهای رفتاری، ایدز و پدیکولوزیس و همچنین بحث بلوغ دختران در روز سوم و بلوغ پسران در روز چهارم همراه با توصیه های بهداشتی در این دوران برگزار گردید که مورد استقبال حاضران قرار گرفت. 

با پایان یافتن این دوره آموزشی مربیان و مجریان طرح با انتخاب 15 درصد از کل دانش آموزان هر مدرسه به آموزش و تربیت سفیران سلامت دانش آموزی پرداخته و با صدور کارت شناسایی برای آنها ، این دانش آموزان  سفیران سلامت در  آموزش مباحث بهداشتی به  همسانان خود در مدرسه خواهند بود. 

لازم به توضیح است پکیجی حاوی کتب آموزشی مربیان، کتب آموزشی سفران دانش آموزی و لوح فشرده حاوی رسانه های آموزشی به کلیه شرکت کنندگان در این دوره جهت بهره برداری توزیع گردید.

 

 

  • گروه خبری : اخبار معاونت بهداشت
  • کد خبر : 28374
کلمات کلیدی