• 1396/07/06 - 12:07
  • 91
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

صدور11 اخطاریه بهداشتی و 5 پلمپ در طول هفته گذشته

در طول هفته گذشته بازرسان بهداشت محیط در نظارتهای خود بر مراکز تهیه و عرضه مواد غذایی اقدام به صدور 11 اخطاریه بهداشتی نموده و پس از پایان مهلت داده شده جهت رفع نواقص، 5 مرکز را که بدون توجه به اخطاریه به تخلف خود ادامه می دادند پلمپ نمودند

صدور11 اخطاریه  بهداشتی و 5 پلمپ در طول هفته گذشته 

در طول هفته گذشته بازرسان بهداشت محیط در نظارتهای خود بر مراکز تهیه و عرضه مواد غذایی اقدام به صدور 11 اخطاریه بهداشتی نموده و پس از پایان مهلت داده شده جهت رفع نواقص،  5 مرکز را که بدون توجه به اخطاریه به تخلف خود ادامه می دادند پلمپ نمودند. این مراکز که شامل یک واحد اغذیه فروسی، یک باب نانوایی، یک کارگاه لبنیات سنتی، یک کارگاه قنادی و یک واحد چلوکبابی می باشند به دلیل داشن نواقص بحرانی از جمله عدم نگهداری مواد غذایی در دمای مناسب، عدم رعایت بهداشت فردی، نداشتن اب گرم و عدم کنترل دمای یخچال و ... و همچنین نواقص بحرانی از جمله نداشتن کارت بهداشت و نواقص ساختمانی پلمپ گردیدند. 

واحد چلوکبابی فوق الذکر از شکایات مردمی رسیده به سامانه کشوری190 می باشد که  در این واحد صنفی علاوه بر استفاده از رنگ های غیرمجاز، اقدام به استفاده از سنگدان به جای گوشت جهت تهیه کباب می گردید که رنگها توقیف، واحد پلمپ و متخلف به مراجع قضایی معرفی گردید. 

6 واحد صنفی از 11 واحد دریافت کننده اخطاریه بهداشتی به دلیل رفع نواقص اعلام شده به فعالیتهای خود ادامه دادند. 

 

  • گروه خبری : اخبار معاونت بهداشت
  • کد خبر : 27876
کلمات کلیدی