• 1397/02/06 - 13:42
  • 78
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

روز بهداشت حرفه ای بر تلاشگران عرصه سلامت کار مبارک باد

فرارسيدن هشتم ارديبهشت ماه (28آوريل 2018) روز جهاني ايمني و سلامت کار را به همه خدمتگزاران عرصه بهداشت و سلامت جامعه كارگري تبريك عرض مي نمايم.

 

 

فرارسيدن هشتم ارديبهشت ماه (28آوريل 2018) روز جهاني ايمني و سلامت کار  را به همه خدمتگزاران عرصه بهداشت و سلامت جامعه كارگري تبريك عرض مي نمايم. امسال روز جهاني ايمني و بهداشت حرفه اي با شعار " "بهبود ایمنی بهداشت کارگران جوان  و  حمایت از کودکان کار "  مطرح شده است ، انتخاب اين شعار با توجه به شرایط جسمانی ، فیزیولوژیک و توان کاری کودکان و نوجوانان و همچنین مخاطراتی که محیط های شغلی برای رشد و نمو این شاغلين می تواند داشته باشد نشان از توجه سازمان های جهانی در حوزه سلامت به پایه های تامین نیروی انسانی کارامد و سالم برای آینده جامعه بشری است. براي تحقق اهداف واستراتژي هاي جهاني در سال پيش رو بايد فعاليتهاي زيربنايي زيادي انجام گيرد و انتظار داريم با همگامي ومشاركت فعال شما بتوانيم در جهت ارتقاء سلامت جامعه و حمايت از نيروي شاغل گام هاي مؤثري برداريم.

اكنون در آستانه روز جهاني ايمني و سلامت کار فرصتي براي تجليل از خدمات دست اندركاران اين حوزه فراهم آمده است ، رسالت بسيار سنگين حفظ سلامت شاغلين خصوصا کودکان کار كه آینده توسعه اقتصادي كشور به سلامت آنان وابسته است مرهون همت بلند و تلاش هاي صادقانه اين افراد است كه با تمام توان خود در اين راه كوشيده و با رنج هاي فراوان در مسير سلامت شاغلين, دست از تلاش و كوشش برنمي دارند. بي ترديد براي دستيابي به توسعه اقتصادي پايدار به همياري تك تك افراد شاغل نياز است و با توجه به اينكه تامين سلامت يكي از زير بنايي ترين ابعاد تكامل اقتصادي به شمار مي رود،تلاش مستمر گروههاي شغلي را مي طلبد.بنده بر خود فرض ميدانم كه مراتب تقدير و تشكرم را به اين عزيزان اعلام نمايم.

دکتر حسن ایزانلو

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم

 

  • گروه خبری : اخبار معاونت بهداشت
  • کد خبر : 29313
کلمات کلیدی