• 1401/12/22 - 09:18
  • 136
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
رئیس مرکز بهداشت شهرستان قم:

تمامی خدمات بهداشتی ضروری در تعطیلات نوروزی قابل دسترسی مردم است

توجه به اهمیت انجام بموقع نمونه گیری هایپوتیروئیدی (نمونه گیری از پاشنه پای نوزادان) مرکز امام رضا در کلیه ایام تعطیلات بجز روزهای 11 و 13 فروردین از ساعت 8صبح تا 12 مشغول ارائه خدمات خواهد بود.

 
 
 
 
دکتر بهاره زارع، رئیس مرکز بهداشت شهرستان قم با اشاره به قرار گرفتن در آستانه تعطیلات نوروزی و ضرورت ارائه خدمات  حتی در روزهای تعطیل گفت: در راستای تسهیل در دسترسی همشهریان و مسافران نوروزی به خدمات بهداشتی در ایام تعطیل، مرکز امام خمینی(ره) واقع در بلوار شهید کریمی جهت ارائه خدمات واکسیناسیون کودکان، خدمات مادران باردار، واکسیناسیون و تست کرونا همه روزه بجز روز اول و 13 فروردین ماه سال ۱۴۰۲ فعال خواهد بود. 
 
رئیس مرکز بهداشت شهرستان در ادامه افزود: با توجه به اهمیت انجام به موقع نمونه گیری هایپوتیروئیدی (نمونه گیری از پاشنه پای نوزادان) مرکز امام رضا در تمامی ایام تعطیلات بجز روزهای 11 و 13 فروردین از ساعت 8صبح تا 12  ارائه خدمات خواهد داشت. 
 
وی در خصوص برنامه کشیک نوروزی مراکز بخش های استان نیز گفت: مراکز خدمات جامع سلامت کهک و جعفرآباد و نیز شهر سلفچگان به صورت شبانه روزی فعال بوده و مراکز قنوات، دستجرد، قمرود نیز همه روزه علاوه بر ساعات اداری از ساعت 17 لغایت 20  به ارائه خدمات به مراجعین خواهند پرداخت.
  • گروه خبری : اخبار اختصاصی
  • کد خبر : 56656

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید