• 1396/01/06 - 09:56
  • 78
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

تعطیلی دو واحد صنفی به دلیل عدم رعایت اصول بهداشتی

در پنجمین روز از فصل بهار 2 واحد عرضه مواد غذایی به دلیل عدم رعایت موازین بهداشتی تعطیل و از ادامه کار آن جلوگیری بعمل امد. طی 142 بازدید انجام شده توسط بازرسین بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان معاونت بهداشتی ضمن ....

 

در پنجمین روز از فصل بهار 2 واحد عرضه مواد غذایی به دلیل عدم رعایت موازین بهداشتی تعطیل  و از ادامه کار آن  جلوگیری بعمل امد. طی 142 بازدید انجام شده توسط بازرسین بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان معاونت بهداشتی ضمن تعطیلی 2 واحد متخلف، 261 کیلوگرم مواد غذایی غیرقابل مصرف توقیف و معدوم گردید که از ان جمله می توان به توقیف 140 کیلوگرم نمک صنعتی فاقد مشخصات بهدشاتی، ژله ، رنگ و اسانس، شکلات و اجناس تاریخ گذشته در شیرینی پزی و 15 کیلو گز فله بدون تاریخ تولید اشاره نمود. همچنین در این روز 43 مورد کلرسنجی انجام و 4 مورد از شکایات مردمی توسط ناظرین بهداشتی مورد پیگیری و رسیدگی قرار گرفت.

 

همچنین در روز گذشته، تعداد 685 نفر در مراکز خدمات جامع سلامت توسط پزشک ویزیت شده اند که با توجه به حال بیمار تعداد 2 نفر جهت ادامه درمان به شهر اعزام گردیده اند. در این روز 49 مورد واکسیناسیون نیز انجام شده است که 19 مورد آن پیشگیری از هاری بوده است . 

 

  • گروه خبری : اخبار معاونت بهداشت
  • کد خبر : 26399
کلمات کلیدی