• 1397/02/09 - 11:10
  • 77
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

اعلام ممنوعیت استفاده از تلگرام و استفاده از پیام رسانهای داخلی از جمله ایتا

نظر به محدودیت اعلام شده جهت استفاده از نرم افزارتلگرام و اینستاگرام برای انجام امور اداری یا هرکاری که به وظایف قانونی کارکنان نهادهای دولتی مربوط می شود،

نظر به محدودیت اعلام شده جهت استفاده از نرم افزارتلگرام  و اینستاگرام برای انجام امور اداری یا هرکاری که به وظایف قانونی کارکنان نهادهای دولتی مربوط می شود، به استحضار می رساند با توجه به اعلام این موضوع به روابط عمومی در تاریخ 29 فروردین 97 استفاده از این پیام رسان جهت انجام امور اداری و هرگونه اطلاع رسانی در مجموعه معاونت بهداشتی، مرکز بهداشت استان و شهرستان، مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی، پایگاههای سلامت و خانه های بهداشت ممنوع  و تخلف اداری محسوب می گردد. 

اقدام کارکنانی که برای انجام امور اداری از این پیام رسان‌ها استفاده کنند در بسیاری از موارد مشمول قانون انتشار و افشای اسناد محرمانه و سری دولتی بوده و  مسئولیت کیفری آن برعهده استفاده کننده خواهد بود. لذا در صدد هستیم جهت پیشگیری از هرگونه وقفه در خصوص اطلاع رسانی، از پیام رسان داخلی «ایتا »استفاده شود .

کانال سلامت یاران معاونت بهداشتی در این پیام رسان ایجاد گردیده و همکارانی که مایلند در جریان اخبار و اطلاعیه های مرکز بهداشت قرار گیرند از طریق لینک زیر به این کانال بپیوندند: 

https://eitaa.com/salamatyaran

 

  • گروه خبری : اخبار معاونت بهداشت
  • کد خبر : 29322
کلمات کلیدی