• 1401/12/08 - 09:18
  • 131
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

8 اسفند، روز بسیج جامعه پزشکی گرامی باد

 
 
دکتر سیامک محبی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم طی پیامی این روز را تبریک گفت.
دراین پیام آمده است: 
 
شجره طیبه بسیج وفرهنگ بسیجی نمادی آشکار از اراده مردم در عرصه های مختلف اجتماعی، سیاسی و فرهنگی و یادگار گرانسنگ معماروبنیانگذار کبیر انقلاب است. بسیج خاستگاه ایمان و تجلیگاه اخلاص، عشق، ایثار و مناعت است و درمکتب بسیج ، بعنوان مدرسه عشق، مشق شجاعت ، پایداری، جسارت و ایستادگی درمقابل ظلم درصحنه زندگی می توان آموخت.  
حضور حماسی و مخلصانه تیم فداکار و بسیجی سلامت در قالب تیم های اضطراری با حضور در خطوط مقدم نبرد برای رفع آلام مجروحان و آسیب دیدگان در دوران دفاع مقدس و تلاش در جهت خدمت رسانی بهداشتی، درمانی به مناطق محروم و نیازمند کشور در دوران پس ازجنگ همه و همه  نشان ازروحیه پرتلاش و خود ساخته بسیجی دارد. در زمان شیوع ویروس منحوس کرونا و تلاش همه پرسنل بهداشتی و درمانی در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی نیز بعنوان بخشی از فعالیتهای بسیجی گونه خانواده بزرگ سلامت ، ارائه خدمات بدون هیچ گونه چشمداشتی در تاریخ زرین تاریخ ثبت و ضبط شده است.  
8 اسفند ماه، مصادف با سالروز بمباران شیمیایی بیمارستان فاطمه زهرا(س) در مناطق عملیاتی جنوب کشور بعنوان روز بسیج جامعه پزشکی نامگذاری شده است. اینجانب ضمن تبریک این روز به کلیه اعضای بسیج جامعه پزشکی بویژه همکاران حوزه بهداشت امیدوارم خدمات ارزنده و بیدریغتان موردقبول و ماجور پیشگاه خداوندی قرار گرفته و ازدرگاه ایزد منان سلامت، سعادت و سربلندی شما عزیزان را درمسیر پرافتخاری که برای خدمت برگزیده اید خواستارم.
 
دکتر سیامک محبی
معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت استان قم
  • گروه خبری : اخبار اختصاصی
  • کد خبر : 56517

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید