• 1400/05/10 - 12:52
  • 133
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
دکتر سیامک محبی؛

افتتاح دو مرکز واکسیناسیون تجمیعی با همکاری سپاه و هلال احمر در استان قم

با حضور استاندار قم، دو مرکز واکسیناسیون تجمیعی در منطقه پردیسان و نیروگاه به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم، دکتر سیامک محبی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم در آیین افتتاحیه دو مرکز جدید تجمیعی واکسیناسیون در استان قم اظهار کرد: با توجه به اعلام گروه های شغلی و سنی جدید و نیاز استان قم و جلوگیری از ازدحام جمعیت این دو مرکز به مراکز واکسیناسیون استان اضافه شد.

وی تصریح کرد: در راستای خدمت رسانی بیشتر سعی داریم در روزهای آینده مراکزی دیگر را در سطح استان قم دایر کنیم تا از لحاظ دسترسی جغرافیای در تمامی مناطق قم مراکز تجمیعی داشته باشیم.

محبی خاطر نشان کرد: از امروز مرکز پردیسان واقع در خیابان 22 بهمن ورزشگاه شهید نامجو و مرکز سید معصوم واقع در نیروگاه آماده خدمت رسانی به عموم همشهریان عزیز می باشد.

سرهنگ چهره نما مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان قم نیز در این مراسم با اشاره به همکاری این سازمان با دانشگاه علوم پزشکی قم در راه اندازی این مرکز اظهار کرد: مبارزه با بیماری کرونا با فشار‌های اقتصادی، عملیات روانی و حتی تهدیدات نظامی دشمنان همزمان شد اما با زحمات بی وقفه کادر درمان و همکاری مردم توانستیم وضعیت را مدیریت کنیم.

وی با اشاره به اینکه که کرونا تمام نشده و بی توجهی به شیوه نامه بهداشتی منجر به افزایش شیوع دوباره بیماری شده گفت: با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی وضعیت بهبود می‌یابد.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان قم ادامه داد: مجموعه سازمان بسیج جامعه پزشکی استان آمادگی دارد امکانات و ظرفیت‌های خود را برای کمک به افزایش سرعت واکسیناسیون به کار گیرد.

وی با بیان این که با تمام توان برای خدمت رسانی به مردم آماده هستیم، گفت: در حال حاضر با شیوع موج جدیدی از بیماری کرونا روبه رو شدیم و در این بخش آماده همکاری و کمک به کادر درمان هستیم.

در این مراسم استاندار قم، رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم و جمعی از مسئولان لشکری و کشوری نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

  • گروه خبری : اخبار اختصاصی
  • کد خبر : 46474
کلمات کلیدی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید