• 1400/05/27 - 06:05
  • 102
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
معاون وزیر بهداشت:

کادر درمان با تمام توان در میدان مقابله با کروناست

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تجلیل از ایثارگری کادر درمان کشور در مقابله با کرونا گفت: کادر درمان با تمام توان در میدان مقابله با کرونا ایستاد و اقدام های موثری در این زمینه انجام داده است.

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم، قاسم جان بابایی سه شنبه شب در جلسه ستاد کرونا در قم افزود: ️اگر اقدامات کادر بهداشت و درمان نبود، وضعیت ایران در این پیک به مراتب بدتر از کشورهایی مثل هند می‌شد.

وی پیک کنونی را بسیار شدید دانست و ادامه داد: از تلاش ایثارگرانه کادر درمان کشور در مقابله با کرونا قدردانی می‌کنیم ضمن اینکه باید با هم افزایی و بسیج تمام امکانات با تمام توان در راستای مقابله با این ویروس ایستادگی کرد.

وی با اشاره به شرایط شیوع کرونا در قم گفت: مراکز درمانی در قم نیز با تمام توان در حال خدمات رسانی هستند که زحمات آنها قابل تقدیر است.

استاندار قم: هیچ چیز را فدای سلامت مردم نکردیم

استاندار قم نیز در این جلسه ضمن تقدیر از عملکرد کادر درمان این استان گفت: سیاست ما از ابتدا تکیه بر نظرات کارشناسی دانشگاه علوم پزشکی قم بود و هیچ ملاحظه کاری سیاسی و حاشیه ای را فدای سلامت مردم نکردیم.

بهرام سرمست، اظهار داشت: ️از تمام ظرفیت های موجود در استان برای مدیریت کرونا استفاده شده است ضمن اینکه با پیگیری فراوان، بیش از  ۹۵ درصد مصوبه های ستاد استانی و ملی مقابله با کرونا در این استان عملیاتی شد.

وی با اشاره به ضرورت تامین واکسن مورد نیاز قم ادامه داد: در صورت تامین واکسن مورد نیاز استان، این امکان وجود دارد که میزان واکسیانسیون روزانه در این استان از حدود ۱۰ تا ۱۵ هزار دوز در روز به حدود ۲۵ هزار دوز افزایش یابد.

انتهای پیام/

  • گروه خبری : اخبار اختصاصی
  • کد خبر : 46732
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید