• 1402/05/14 - 14:27
  • 39
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

نشست تخصصی بررسی جنبه های بهداشتی دستگاههای تصفیه آب خانگی

از جمله مباحث مطرح شده در این نشست می توان به آموزش مصرف کنندگان و آماده سازی نسبت به مسائل مربوط به عملکرد دستگاههای تصفیه کن خانگی، اهمیت و الزام تعویط فیلترها و درج زمان استفاده از آنها، اصلاح فرآیندها، انجام مطالعات بیشتر روی جنبه های میکروبی آب خروجی و ارائه طرح های تحقیقاتی به صورت HSR در این خصوص اشاره نمود.

نشست تخصصی بررسی جنبه های بهداشتی دستگاههای تصفیه آب خانگی، با همکاری و مشارکت مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، معاونت بهداشتی،معاونت تحقیقات و فناوری و مرکز تحقیقات آلاینده های زیست محیطی دانشگاه علوم پزشکی صبح امروز در ساختمان مرکز بهداشت استان برگزار شد. 

در این جلسه که مسئولین و نمایندگانی از استانداری، مدیریت بهره بردرای شرکت آب و فاضلاب، آب منطقه ای، سازمان صنعت ،معدن و تجارات، اداره استاندار، اعضای هیات علمی دانشکده بهداشت و مسئولین و کارشناسان سلامت محیط و کار ، آزمایشگاه آب و فاضلاب مرکز بهداشت استان و شهرستان برگزار شد بصورت فنی و علمی در خصوص چگونگی عملکرد دستگاههای آب شیرن کن خانگی و چالشهای استفاده از این دستگاه و مشکلات بهداشتی احتمالی مرتبط با این سیستم بحث و تبادل نظر انجام و نتایج طرح های تحقیقیاتی در این خصوص نیز ارائه گردید. 

از جمله مباحث مطرح شده در این نشست می توان به آموزش مصرف کنندگان و آماده سازی نسبت به مسائل مربوط به عملکرد دستگاههای تصفیه کن خانگی، اهمیت  و الزام تعویط فیلترها و درج زمان استفاده از آنها، اصلاح فرآیندها، انجام مطالعات بیشتر روی جنبه های میکروبی آب خروجی و ارائه طرح های تحقیقاتی به صورت HSR در این خصوص اشاره نمود. 
در این نشست همچنین بر انجام کار و تحقیق در ساختار دستگاهها و فن آوری آن، حمایت از فن آوری های داخلی کشور و نیز تشکیل کمیته تخصصی تصمیم گیری و اتخاذ تصمیم های مناسب تاکید گردید. 

  • گروه خبری : اخبار اختصاصی
  • کد خبر : 58093

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید