• 1400/05/10 - 09:54
  • 135
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
با حضور استاندار قم؛

مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا ویژه فرهنگیان قم افتتاح شد

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم از افتتاح مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا ویژه فرهنگیان در ناحیه یک استان قم خبر داد.

به گزارش معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم، سیامک محبی در این باره گفت: در راستای ارتقاء سلامت فرهنگیان و بستر سازی برای شروع سال تحصیلی پیش رو، مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا ویژه فرهنگیان استان قم از امروز یکشنبه ۱۰ مردادماه آغاز به کار کرد.
 
وی افزود: این مرکز با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان قم در ۴ لاین ترریق از امروز شروع بکار کرده و انتظار می رود با استقبال فرهنگیان، روند تزریق واکسن در این گروه شغلی ۱۴ روز بطول انجامد.
 
پروین خواجات کارشناس مسئول سلامت نوجوانان و مدارس معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم نیز در این آیین گفت: شروع این واکسیناسیون از فرهنگیان ناحیه دو با بیش از سه هزار نفر پرسنل، اعم از نیروهای رسمی و آزاد شاغل در مدارس غیر دولتی و نیروهای حق التدریس، که به صورت ناحیه ای به این مرکز فراخوانده می شوند.
 
وی در ادامه گفت: این مرکز واقع در میدان روح الله جنب دبیرستان امام صادق(ع)، ورزشگاه شهید امجدی تجهیز شده است.
 
این مسئول تصریح کرد: جهت جلوگیری از هر گونه تجمع و ایجاد نظم و صیانت از سلامت جامعه فرهنگی، افراد بدون اعلام قبلی به مراکز مراجعه نکنند بلکه بر اساس نوبت دهی که از قبل اعلام یا از طریق پیامک توسط اداره کل اموزش و پرورش استان قم به آنها ارسال می شود، در محل واکسیناسیون حضور داشته باشند.
 
خواجات تصریح کرد: واکسن بصورت روزانه توسط مرکز بهداشت استان قم بر اساس نوبت های اعلام شده در اختیار این مرکز قرار می گیرد و عوامل اجرایی ، خدماتی و واکسیناتورها در این مرکز در دو نوبت صبح و عصر به فرهنگیان ارائه خدمات خواهند داد.
 
این مراسم با حضور استاندار، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم، مدیر کل آموزش و پرورش استان و جمعی از مسئولین استان و شهرستان برگزار شد.
انتهای پیام/
 
  • گروه خبری : اخبار اختصاصی
  • کد خبر : 46468
کلمات کلیدی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید