• 1400/04/15 - 11:40
  • 168
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
مدیر گروه آموزش سلامت معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم خبر داد؛

راه اندازی غرفه آموزش در مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا استان قم

محمد تقی سلطانی گفت: غرفه آموزش و اطلاع رسانی در مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا به منظور ارائه آموزش های لازم به گروه های هدف بعد از دریافت واکسن کرونا دایر شده است.

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم، محمدتقی سلطانی مدیر گروه آموزش سلامت معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: غرفه آموزش و اطلاع رسانی به منظور ارائه آموزش های لازم به گروه های هدف بعد از دریافت واکسن بیماری کووید۱۹ در مراکز تجمیعی واکسیناسیون به همت واحد آموزش و ارتقاء سلامت مرکز بهداشت شهرستان راه اندازی شده است.

وی تصریح کرد: هدف ما این است تا سلامت به عنوان یک ارزش اجتماعی، تشویق مردم در استفاده صحیح از خدمات بهداشتی، آگاهی از نیاز های خود و الویت بندی آنها، جلب همکاری و مشارکت مردمی برای رسیدن به جامعه سالم است.

سلطانی خاطر نشان کرد:  با توجه به ضرورت حضور دریافت کنندگان واکسن کرونا تا ۲۰ دقیقه پس از انجام تزریق در پایگاه های واکسیناسیون، این مدت حضور مراجعان فرصت مناسبی برای ارایه مطالب آموزشی می باشد.

مدیر گروه آموزش سلامت معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به حضور سفیران سلامت و نیروهای آموزش دیده داوطلب در این غرفه ها عنوان کرد: علاوه بر پاسخگویی به سوالات مراجعه کنندگان، توزیع بسته های آموزشی، پمفلت های مربوط به علایم و واکنش های احتمالی، مراقبت های ضروری پس از تزریق و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی جهت پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا پس از دریافت واکسن نیز آموزش داده می شود.

انتهای پیام/

  • گروه خبری : اخبار اختصاصی
  • کد خبر : 45001

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید