• 1400/05/26 - 18:10
  • 108
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
دکتر سیامک محبی خبر داد؛

تعطیلی مجتمع های تجاری در استان قم

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و با هدف جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، بازار و مراکز تجاری سرپوشیده در قم تعطیل شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم، دکتر سیامک محبی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم اظهار کرد: در ادامه نظارت‌های بازرسان مرکز بهداشت از روند فعالیت صنوف و مشاغل پرخطر و در راستای مصوبه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا و با هدف جلوگیری از تشکیل اجتماع مردمی و قطع زنجیره انتقال، فعالیت کلیه بازارها و مجتمع های تجاری سرپوشیده در قم با همکاری اتاق اصناف و سازمان صمت متوقف شد.
 
به گفته وی این تعطیلی موقت تا پایان محدودیت های اعلامی ادامه خواهد داشت.
 
محبی با اشاره به قرارگیری شهر قم در وضعیت قرمز شیوع ویروس کرونا، تصریح کرد: میزان بالای ابتلا و سرعت انتقال ویروس سبب شده تا سرایت‌پذیری کووید ۱۹ در موج جدید کرونا، بسیار بیشتر از دفعات قبل باشد.
 
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم در ادامه افزود: بهترین راه مقابله و ریشه‌کنی این بیماری و قطع زنجیره آن، رعایت پروتکلهای بهداشتی و دوری ازتجمعات و دورهمی ها است و همه باید تلاش کنیم که زنجیره این بیماری را قطع و در نتیجه آمار مبتلایان به این بیماری را کاهش دهیم.
 
انتهای پیام/
 
  • گروه خبری : اخبار اختصاصی
  • کد خبر : 46724
کلمات کلیدی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید