• 1400/05/26 - 18:22
  • 127
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
دکتر محمدرضا قدیر؛

اجازه ندادیم حتی یک بیمار پشت درب بیمارستان بماند

دکتر قدیر رییس دانشگاه علوم پزشکی قم در جلسه ستاد کرونا با حضور وزیر بهداشت گفت: تا ۴۰ تخت خالی در مراکز درمانی نداشته باشیم، شب نمی خوابیم.

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم، دکتر قدیر رییس دانشگاه علوم پزشکی قم در جلسه ستاد کرونا که ظهر امروز با حضور وزیر بهداشت در سالن شهید مطهری ساختمان ستاد دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شدگفت: پیک سختی داریم اما به لطف خداوند و همدلی ها در راستای مقابله با ویروس تلاش و اجازه ندادیم حتی یک بیمار پشت درب بیمارستان ها بماند.
 
قدیر تصریح کرد: هر شب جلسات فرماندهی مقابله با کرونا برگزار می کنیم و تا حداقل ۴۰ تا ۵۰ تخت خالی نداشته باشیم، شب نمی خوابیم.
 
وی خاطر نشان کرد: همه بیمارستان های قم را درگیر کرده ایم و بین ۹۲۰ تا ۹۴۰ بیمار بستری و هزار ۳۰۰ بیمار بستری موقت داریم.
 
قدیر با اشاره به فعالیت مراکز تشخیص کرونا در استان قم بیان کرد:  ۲۲۱ هزار تست کرونا در قم گرفته شده و روز گذشته حدود ۳ هزار تست انجام شد.
 
وی روند واکسیناسیون در استان را افزایشی دانست و گفت: تاکنون ۳۰۵ هزار دوز واکسن در قم تزریق شده است و روزانه ۱۰ تا ۱۵ هزار دوز تزریق می کنیم.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم بیان کرد: ۳۰ درصد جمعیت روستایی در قم واکسینه شده و متولدین تا ۱۳۶۰ می توانند با مراجعه به مراکز واکسیناسیون، واکسینه شوند.
 
 
انتهای پیام/
 
 
 
 
 
  • گروه خبری : اخبار اختصاصی
  • کد خبر : 46725
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید