• 1400/05/25 - 11:24
  • 325
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
دکتر سیامک محبی؛

یک قدم جلوتر از خط مقدم/ کارکنان آزمایشگاه سد اول مبارزه با کرونا هستند

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: کسی نمی داند سد اول مبارزه با کرونا، کارکنان آزمایشگاه هستند که یک قدم جلوتر از کادر درمان ایستاده و تشخیص نمونه های مثبت ویروس را به عهده دارند.

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم، دکتر سیامک محبی در گفت و گویی اظهار کرد: در این روزها اگرچه کمتر کسی از سختی های کار کارکنان آزمایشگاه کرونا در قم مطلع است، اما از آنجا که فرایند درمان بیماران به اتکای تشخیص این آزمایشگاه دنبال می شود، کارشناسان آزمایشگاه بی منت و بی ادعا پای کار هستند.
 
وی با اشاره به اینکه کارکنان آزمایشگاه از همان روزهای اول به میدان آمدند، تصریح کرد: تشخیص اولیه و اولین مرحله مواجهه با ویروس و خطرات آن با کارکنان آزمایشگاه است به خصوص این روزها که در پیک پنجم به سر می بریم و حجم مراجعین برای تست کرونا بسیار زیاد شده ، همکاران ما در این گوشه شهر در حال فعالیت هستند.
 
محبی با بیان اینکه کارکنان آزمایشگاه مولکولی استان قم مجبورند تا پاسی از شب بمانند و به فعالیت خود ادامه دهند تصریح کرد: به خاطر رعایت موارد ایمنی، ماسک و لباس های سنگین را باید تحمل کنند و امکان تحرک و جابجایی زیاد در محیط را ندارند، ولی همه این سختی ها و زحمات را به جان خریده و در کنار کادر درمان در حال دست و پنجه نرم کردن با این ویروس هستند.
 
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی قم ادامه داد: به عنوان عضوی از این خانواده قدردان زحمات این عزیزان هستم که آن طور که باید زحماتشان دیده نشد و کسی نمی داند سد اول مبارزه با کرونا، کارکنان آزمایشگاه هستند که یک قدم جلوتر از کادر درمان ایستاده و تشخیص نمونه های مثبت ویروس را به عهده دارند.
 
انتهای پیام/
 
 
 
  • گروه خبری : اخبار اختصاصی
  • کد خبر : 46701

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید