• 1396/02/18 - 08:18
  • 79
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

همایش جوانی، نشاط و ازدواج سالم ویژه سفیران سلامت دانشجو برگزار شد

همایش جوانی، نشاط و ازدواج سالم با حضور 350 دانشجو از دانشگاه مفید در آستانه روز جوان برگزار شد.

همایش جوانی، نشاط و ازدواج سالم با حضور  350 دانشجو از دانشگاه مفید صبح امروز برگزار شد.

این همایش که با مشارکت مرکز بهداشت و دانشگاه مفید در آستانه هفته سلامت جوان و خجسته میلاد حضرت علی اکبر(س) در آمفی تئاتر دانشگاه مفید برگزار گردید با استقبال باشکوه دانشجویان روبرو شد. در این برنامه مسئولین دانشگاه و معاونت بهداشتی ضمن طرح اهداف برگزاری همایش نقش نسل جوان را در آینده کشور  بسیار با اهمیت ارزیابی نمودند. مدیرگروه محترم آموزش سلامت معاونت بهداشتی در بخشی از سخنان خود با اشاره به اجرای طرح تحول، اهمیت خودمراقبتی و اجرای برنامه سفیران سلامت دانشجویی آنان را بعنوان پیشگامان سلامت  در دانشگاه و خانواده ها معرفی نموده و از آنان خواستند با همیاری در برنامه سفیران سلامت دانشجویی در  حفظ  و ارتقای سلامت خود و جامعه مشارکت فعال داشته باشند.

در ادامه مدیرگروه محترم سلامت خانواده و جمعیت نیز با اشاره به سیاستهای جدید حمعیتی در خصوص ازدواج مناسب ،سالم و فرزندآوری بهنگام و پرهیز از تک فرزندی بویژه در نسل جوان و فرهیخته تاکید ورزیدند.

میهمان برجسته این همایش آقای دکتر  شاهین فرهنگ نیز ضمن ارائه مطالب ارزنده ای در مورد سن و شرایط ازدواج، تفاوتهای فرهنگی، معیارهای ازدواج مناسب  و ... به سوالات مطرح شده در این خصوص پاسخ دادند.

در حین برنامه نیز با اجرای برنامه های نمایشی، طنز، مسابقه و مولودی خوانی فضای شاد، با نشاط و مفرحی برای حاضران ایجاد گردید. در انتها نیز از دو زوج دانشجو نیز با هدیه و گل تقدیر گردید.

ضمنا در حاشیه این همایش علاوه بر توزیع پکیج های آموزشی و فرهنگی،نمایشگاهی نیز از تابلوهای آموزشی در خصوص  ازدواج سالم و پایدار  برپاشده بود که مورد بازدید دانشجویان قرار گرفت.

 

 

  • گروه خبری : اخبار معاونت بهداشت
  • کد خبر : 26716
کلمات کلیدی