• 1394/02/23 - 14:17
  • 71
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

مدیرکل امور اجتماعی استانداری در جریان اجرای طرح تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت قرار گرفت

صبح امروز مورخ 23 اردیبهشت ماه، مدیرکل محترم امور اجتماعی استانداری قم ضمن حضور در مرکز بهداشت استان در جریان روند اجرای طرح تحول در نظام سلامت در حوزه بهداشت قرار گرفتند.

 

صبح امروز مورخ 23 اردیبهشت ماه، مدیرکل محترم امور اجتماعی استانداری قم ضمن حضور در مرکز بهداشت استان در جریان  روند اجرای طرح تحول در نظام سلامت در حوزه بهداشت قرار گرفتند.

در جلسه ای که با حضور جناب آقای دکتر حاجی مظفری و هیات همراه و همچنین مسئولین مرکز بهداشت استان و شهرستان در دفتر مدیریت این مرکز برگزارگردید دکتر آقاحسنی ضمن ارائه گزارشی از نحوه اجرای طرح و همچنین روند اجرای سرشماری طرح تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت در کلانشهر قم، اهمیت و نتایج اجرای آن را در ارتقاء سلامت شهر مقدس قم تشریح نمودند.

در ادامه دکتر حاجی مظفری با اشاره به اهمیت سلامت جامعه و لزوم مشارکت همه جانبه کلیه دستگاههای اجرایی استان در اجرایی نمودن این هدف گفتند این فعالیت شما خلاء موجود در بحث سلامت جامعه را پوشش می دهد و کار بسیار بزرگی است ولی باید مستمر و مداوم باشد و با توجه به بافت متفاوت جمعیتی استان قم، جلب اعتماد مردم در موفقیت طرح را مهم ارزیابی نمودند.

ایشان در ادامه فرمودند نظارت بر حسن اجرای طرح و دقت در سرشماری و استخراج نتایج صحیح از اهمیت خاصی برخوردار است و لازم است کلیه دستگاههای اجرایی اطلاع رسانی مقتضی در این خصوص را داشته باشند. مدیرکل امور اجتماعی استانداری آمادگی استانداری را برای همفکری و مشارکت در اجرای طرح اعلام و خواستار برگزاری جلسات مشترک ماهیانه با مسئولین مرکز بهداشت شدند.

 

در پایان معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت استان قم، از توجه استاندارمحترم ، معاونین و همچنین اداره کل امور اجتماعی استانداری تقدیر نموده  و خواستار مشارکت و تعامل بیشتر مسئولین استانی در ادامه موفقیت آمیز طرح شدند.

 

 

  • گروه خبری : اخبار معاونت بهداشت
  • کد خبر : 19516
کلمات کلیدی