• 1395/01/25 - 14:57
  • 74
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در راستای اجرای طرح تحول

بازدید معاون اجرایی و کارشناسان مرکز بهداشت بوشهر از طرح تحول در شهر مقدس قم

صبح امروز هیاتی متشکل از مسئولین اجرایی و مدیران معاونت بهداشتی بوشهر از روند اجرای طرح تحول نظام سلامت در شهر قم بازدید نمودند.

 

صبح امروز هیاتی متشکل از مسئولین اجرایی و مدیران معاونت بهداشتی بوشهر از روند اجرای طرح تحول نظام سلامت در شهر قم بازدید نمودند. این هیات که متشکل از معاون اجرایی، کارشناسان فناوری اطلاعات، مدیرگروه گسترش شبکه، کارشناس PHC، مسئول پزشک خانواده، کارشناس آمار، مدیرگروه بیماریهای غیرواگیر، کارشناس سلامت خانواده و جمعیت و دو نفر از کارشناسان نرم افزار می باشد در جلسه ای با مسئولین مرکز بهداشت و مدیرگروه گسترش قم در جریان نحوه اجرا و جزئیات اجرای این طرح در قم قرار گرفته و سوالات و ابهامات خود را مطرح و پاسخ های لازم را دریافت نمودند. سپس هیات مذکوربه همراه مسئولین مرکز بهداشت به بازدید از مراکز سلامت جامعه و پایگاههای سلامت سطح شهر پرداختند تا از نزدیک شاهد اجرای این برنامه و میزان پیشرفت آن باشند. 

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی مراکزی که تا کنون مورد بازدید قرار گرفته شامل خوراکیان، پایگاه دی و دانش می باشد.  لازم به ذکر است با توجه به اهمیت برنامه نرم افزاری سیب و ورود اطلاعات در این سامانه کارشناسان نرم افزار بوشهر اطلاعات و آموزش های لازم را در این زمینه از کارشناسان مرکز بهداشت دریافت داشتند.

درپایان بازدیدها جلسه جمع بندی تشکیل و میهمان بوشهری ضمن اظهار خرسندی از حضور در شهر مقدس قم و استقبال از روند اجرای طرح در این شهر، سرعت ایجاد واحدهای سلامت، تعامل بین معاون توسعه و معاون بهداشتی و سایر معاونتها ، همچنین سرعت بالای جذب نیرو و حمایت ریاست دانشگاه از این طرح را از نکات مثبت و چشمگیر اجرای طرح در استان قم برشمردند.

 ایشان همچنین آموزش مناسب سیب، گذراندن دوره های کامل آموزشی و تسلط کامل بر برنامه ها را توسط کارشناسان را بسیار مهم و چشمگیر ارزیابی نموده و انگیزه بالای تیم سلامت بخصوص در بخش خصوصی را در ارایه خدمات قابل توجه دانستند. 

 

 

  • گروه خبری : اخبار معاونت بهداشت
  • کد خبر : 23371
کلمات کلیدی