• 1394/01/02 - 17:18
  • 69
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
بازدید مسئولین مرکز بهداشت از ستاد تسهیلات نوروزی و مراکز بهداشتی درمانی شهری روستایی

بازدید مسئولین مرکز بهداشت از ستاد تسهیلات نوروزی و مراکز بهداشتی درمانی شهری روستایی

در راستای برنامه ها و فعالیتهای معاونت بهداشتی طرح بسیج سلامت نوروزی،مسئولین مرکز بهداشت استان و شهرستان ضمن حضور در ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم در فرمانداری و ملاقات با قائم مقام محترم ستاد تسهیلات نوروزی، جناب آقای گل مکانی ضمن تشریح فعالیتهای انجام شده از سوی مرکز بهداشت در راستای طرح بسیج سلامت نوروزی بر جدیت این مرکز در خصوص تامین و حفظ سلامت زائرین و مسافرین و برخورد جدی با متخلفین تاکید نمودند.

در راستای برنامه ها و فعالیتهای معاونت بهداشتی در طرح بسیج سلامت نوروزی،مسئولین مرکز بهداشت استان و شهرستان ضمن حضور در ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم  در فرمانداری و ملاقات با قائم مقام محترم ستاد تسهیلات نوروزی، جناب آقای گل مکانی ضمن تشریح فعالیتهای انجام شده از سوی مرکز بهداشت در راستای طرح بسیج سلامت نوروزی بر جدیت این مرکز در خصوص تامین و حفظ سلامت زائرین و مسافرین و برخورد جدی با متخلفین تاکید نمودند.

 

همچنین از مراکز بهداشتی درمانی شهر قنوات  و سلفچگان نیز بازدید و ضمن تشکر و عرض خداقوت به پزشکان و پرسنل کشیک این مراکز در جریان خدمات دهی و مشکلات و مسائل آنان قرار گرفتند . در ادامه وضعیت تجهیزات واقلام داروئی این مراکز مورد بررسی قرار گرفته و از محل اسکان  پزشکان و نیروهای کشیک نیز بازدید بعمل آمد.



  • گروه خبری : اخبار معاونت بهداشت
  • کد خبر : 18843
کلمات کلیدی