• 1394/12/19 - 11:42
  • 67
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

بازدید مدیریت و کارشناس محترم شبکه وزارت بهداشت از طرح تحول نظام سلامت در شهر قم

دکتر کلانتری در جمع تیم سلامت معاونت بهداشتی استان قم و در بازدید از روند اجرای طرح تحول نظام سلامت در شهر مقدس قم خطاب به مدیران، کارشناسان و مسئولین معاونت بهداشتی : شما می توانید سر مشق فعالیت جاهای دیگر باشید، ما کارمند نمی خواهیم ما مدیر سلامت می خواهیم شما کارمند نیستید، دیگران باید پا جا پای شما بگذارند

با حضور جناب آقای دکتر کلانتری ریاست محترم مرکز مدیریت شبکه  وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و سرکار خانم جمشید بیگی  کارشناس محترم ساختار  شبکه مرکز مدیریت در شهر مقدس قم و سالن اجتماعات مرکز بهداشت شهرستان فعالیتهای انجام شده در مراکز سلامت جامعه و پایگاههای سلامت توسط مدیران مراکز سلامت جامعه و مسئولین پایگاههای سلامت تشریح و کارشناسان سلامت روان و تغذیه مراکز سلامت جامعه نیز فعالیتها و عملکردهای شاخص خود را در این دو واحد ارائه نمودند.

در ابتدای برنامه ریاست مرکز بهداشت  استان گزارش کوتاهی از اجرای طرح تحول نظام سلامت در شهر قم را ارائه و سپس آقای  دکتر کلانتری ضمن ابراز خرسندی از حضور در شهر مقدس قم و در جمع تیم سلامت معاونت بهداشتی استان قم سخنان خود را اینگونه آغاز نمودند: احساس می کنم هم در بحث تغذیه و هم روانشناس و هم مراقبین خوب عمل شده گاها در جاهایی که برای بازدید رفتم ناچار می شدم آموزش هم بدم شما متفاوت هستید لذت بردم.  شما از فرصت های بوجود آمده درست استفاده می کنید و اینجاست که کار روح پیدا می کند.

دکتر کلانتری در جمع تیم سلامت معاونت بهداشتی استان قم و در بازدید از روند اجرای طرح تحول نظام سلامت در شهر مقدس قم خطاب به مدیران، کارشناسان و مسئولین معاونت بهداشتی : شما می توانید سر مشق فعالیت جاهای دیگر باشید، ما کارمند نمی خواهیم ما مدیر سلامت می خواهیم شما کارمند نیستید،  دیگران باید پا جا پای شما بگذارند.

 

قائم مقام معاون بهداشتی ضمن ابراز رضایت از عملکرد مرکز بهداشت قم در اجرای طرح تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت ، از آقای دکتر آقاحسنی و تیم سلامتشان تقدیر نموده و در بخشی از سخنان خود فرموند از اینکه فلسفه تحول در حوزه بهداشت را در معاونت بهداشتی قم می بینم خدا را شاکرم.

در ادامه برنامه با انتخاب یکی از مراکز سلامت جامعه توسط مدیریت محترم گسترش شبکه وزارت متبوع بازدید از مرکز آوینی در دستور کار قرار گرفت و هیاتی از میهمانان، مسئولین مرکز بهداشت استان و شهرستان و مدیران گروه جهت بازدید عازم این مرکز شدند. 

در بازدید از مرکز سلامت جامعه اوینی ضمن بازدید از واحدهای مختلف مرکز و گفتگو با مدیر، پزشکان، کارشناسان مراقب سلامت ، روان و تغذیه، دکتر کلانتری با اشاره به  وجود مشکلات اجرایی در طرح تحول بخصوص در مراکز و پایگاهها اظهار امیدواری نمودند با تلاش مسئولین وزارت بهداشت بزودی بسیاری  از این مشکلات مرتفع گردد. 

در همین بازدید پرونده سلامت جهت آقای دکتر کلانتری توسط مراقب سلامت مرکز سلامت جامعه شهید آوینی تشکیل گردید. 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • گروه خبری : اخبار ویژه
  • کد خبر : 22878
کلمات کلیدی