• 1394/02/31 - 12:10
  • 71
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

بازدید رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، مدیرکل بودجه سازمان مدیریت استان از مرکزبهداشت

معاون توسعه ، رئیس محترم سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و مدیرکل محترم بودجه سازمان مدیریت و برنامه زیری استان و هیات همراه صبح امروز در معاونت بهداشتی حضور یافته و در جلسه ای با مسئولین مرکز بهداشت به بررسی پروژه های درحال ساخت پرداختند. در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از روند پیشرفت پروژه های در حال ساخت، در خصوص تامین اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل این پروژه ها مذاکرات لازم انجام گردید.

معاون توسعه ، رئیس محترم سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و مدیرکل محترم بودجه سازمان مدیریت و برنامه زیری استان و هیات همراه صبح امروز در معاونت بهداشتی حضور یافته و در جلسه ای با مسئولین مرکز بهداشت به بررسی  پروژه های درحال ساخت پرداختند. در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از روند پیشرفت پروژه های در حال ساخت، در خصوص تامین اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل این پروژه ها مذاکرات لازم بعمل آمد. 

در ادامه مهندس رضوی، دکتر اکرمی، دکتر امانی و هیات همراه  از ساختمان مرکز بهداشت استان و شهرستان بازدید نموده و درخصوص میزان فرسودگی ساختمان و تامین اعتبارات مورد نیاز جهت  بهسازی و بازسازی آن براوردهای لازم انجام گردید. 

در پایان ضمن ارائه گزارش از روند اجرای طرح تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت  هیات بازدید کننده در جریان پیشرفت سرشماری این طرح قرار گرفتند. 

 

 

 

  • گروه خبری : اخبار معاونت بهداشت
  • کد خبر : 19581
کلمات کلیدی