• 1396/01/11 - 11:12
  • 72
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

9893 بازرسی بهداشتی از ابتدای طرح بسیج سلامت نوروزی تا 10 فروردین ماه

با احتساب 190 بازدید بعمل آمده در روز گذشته(10 فروردین ماه 96) ، از آغاز طرح بسیج نوروزی تعداد 9893 نظارت بهداشتی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی ، اماکن بین راهی و عمومی، توسط کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان معاونت بهداشتی انجام شده است .

 

با احتساب 190 بازدید بعمل آمده در روز گذشته(10 فروردین ماه 96) ، از آغاز طرح بسیج نوروزی تعداد 9893 نظارت بهداشتی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی ، اماکن بین راهی و عمومی، توسط کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان معاونت بهداشتی انجام شده است . در بازدید های روز گذشته همچنین کارشناسان بهداشت محیط با کنترل قابلیت مصرف مواد غذایی در مراکز تهیه و عرضه مواد غذایی اقدام به توقیف و معدوم سازی 153 کیلو مواد غذایی غیرقابل مصرف و فاسد از جمله مقادیری روغن سوخته در غرفه فست فود یک مجتمع تجاری، عرقیجات تاریخ گذشته و فاقد پروانه ساخت، کباب کوبیده وبرگ فاسد شده، کیک کپک زده و ... نمودند.

در بازدید مشترکی با سازمان صنعت و معدن نیز مقادیری ضایعات شیرینی و شیرینی تر بعلت استفاده از اجناس خارجی و عدم توجه به تذکرات قبلی کارشناسان از یک شیرینی فروشی توقیف و اقدامات لازم صورت پذیرفت.

از دیگر اقدامات بلزرسان بهداشت محیط در این روز می توان به انجام 4 مورد گشت مشترک با سازمانهای مرتبط، پیگیری17 مورد شکایات مردمی، کنترل سرویس های بهداشتی اماکن عمومی، کنترل دمای سرخانه و یخچال تالارهای پذیرایی، تذکرات لازم به متصدیان درخصوص رعایت بهداشت محیط و ابزار کار، هماهنگی با عوامل شهرداری جهت نظافت انهار عمومی اطراف جمکران و ... اشاره نمود.

روابط عمومی معاونت بهداشتی


 

 

  • گروه خبری : اخبار معاونت بهداشت
  • کد خبر : 26456
کلمات کلیدی